Paul Greengrass har et sikkert greb om spænding såvel som karaktertegning, og hans visuelle flair (ligesom Doug Limans på “The Bourne Identity”) gør filmen både lækker at se på, samt tilfører en anderledes rå realisme. Cirklen sluttes på behørig vis i filmens sidste indstilling, og var man glad for de to første film, vil man helt sikkert også hænge med på dette stormridt. Noget tyder i hvert fald på på, at actionfilmen efterhånden er blevet voksen.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#161 filmz-Bruce 17 år siden

Man kan altid se [url= alternative slutning her[/url]
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#162 elwood 17 år siden

#161 takker!

Ahh moby's Extreme Way's er som skabt til de her film.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#163 The Insider 17 år siden

#160,
Hvordan cover-up? Altså, for at gøre noget ved det faktum, at de allerede havde afbilledet ham i USA? Jeg havde nu også helst set Supremacy slutte efter scenen i lejligheden.


#161, yup, that's the one. Kan virkelig godt lide den måde han lægger sig i sneen på. Det havde endda været en ret sej slutning, hvis den var sluttede lige der
, især fordi han netop har 'konfronteret' sin fortids værste rædsler og på sin vis opnået 'redemption', så meget han nu i hvert fald kan.
Det havde dog gjort det svært at lave en 3'er :-)
War. War never changes.
Gravatar

#164 filmz-Bruce 17 år siden

#163
Der er en stor forskel i pace på de to scener. I Supremacy lignede det nærmest smalltalk, hvor Bourne konfronterer Landy, åbenbart et stykke tid efter slutbegivenheden i Moskva. I Ultimatum ved de begge, de er under pres, pga. de aflyttes og derfor er stemningen mærkbart anderledes
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#165 elwood 17 år siden

#164 kan ikke sige andet ned det bliver spændende at høre Directors Commentary til den tid 8-)

Hmm får hel lyst til at gå ud og købe soundtracks'ne imorgen, og så ku jeg jo lige få set Michael caine i weekenden, jeg har ingen anelse om hvad jeg skal forvente mig af den film, uha det bliver spændende.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#166 The Insider 17 år siden

#164,
Ja, stemningen er naturligvis væsentlig anderledes. Det er ret interessant. Men når jeg genser Supremacy, så har jeg heller ikke Ultimatum in mente, når jeg ser slutscenen. Synes den fungerer godt selvstændigt, og når jeg ser Ultimatum, kan jeg sagtens se den som en del af Ultimatum snarere end Supremacys slutning, selvom det er den samme scene.
War. War never changes.
Gravatar

#167 filmz-Bruce 17 år siden

#166 Uanset hvad :), så synes jeg Ultimatum var en god film, som jeg, trods mine indvendinger, glæder mig til at gense. Synd så film i denne klasse, har europæiske lokationer.

#165 Må jeg så også anbefale "The spy who came in from the cold" med Richard Burton :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#168 elwood 17 år siden

#167

Enig har også sagt til mine venner at når de sku ind og se den måtte de gerne slæbe mig med, jeg kan sagtens tåle at se den igen.

Ja hele scenen I London, hvor Bourne Navigere Journalisten igennem menneskevrimlen er også fed, det også igen det der realistiske præg som filmen får i den scene.

I øvrigt snigskytten deri står han ikke bag en reklame "persienne" mener jeg hvertfald det var, det var også ret snedigt fundet på


Det må du da hehe, den må jeg lige huske på at få skaffet hjem.

Ohh Richard Burton, det ham fra blandt andet Where Eagles Dare (go film)

Bourne filmene kun HD-DVD arg!, oh well som jeg snakkede med Gi-jones om i aftes, ender jeg sku nok med at få en HD-DVD afspiller også, jeg har godt nok en 360'er, men jeg ved ikke lige hvor godt deres HD-DVD drev er, plus jeg ville gerne ha noget hvor jeg kan opskaler mine Reg 1 dvd'er på.

#169 Hmm tror umiddelbart det ku være en spoiler for mig, så jeg tror jeg bare ser filmen, og stoler på dit ord, du har ikke anbefalet noget forkert endnu 8-)

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#169 filmz-Bruce 17 år siden

#168 Du kan se et klip [url=
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#170 filmz-michaell 17 år siden

#146 Touché grandpa ;)
A slavish concern for the composition of words is the sign of a bankrupt intellect. Be gone, odious wasp! You smell of decayed syllables

Skriv ny kommentar: