Godt hjulpet af et mere dyrt og velproduceret Asgård, der ikke virker til at være holdt sammen af tape og vatrundeller som i den første film, så er “Thor: The Dark World” den bedste Marvel-filmatisering siden den første “Iron Man”. Filmens indre logik holdes intakt det meste af vejen. Og i de tilfælde, hvor den halter, så smadrer Thor din vrøvledetektor med sin tordenhammer, alt imens Loke afleder opmærksomheden ved skælmsk flabet at forsøge at røvrende alle i de ni riger nok en gang. Thor to, Thor to, Thor to, Tor to, torto, toto, Thor..!

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 Michael Andersen 10 år siden

Til dem der ikke er klar over det, så er der 2 ekstrascener til sidst. Efter de første tekster og så igen til allersidst i filmen.
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#12 Batsy 10 år siden

Kruse (10) skrev:
Hvornår får vi DocDoom vs. Lord Beef Jerky slåskampen at se?


Kommer til at overgå Batman vs superman!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#13 the_paki_don 10 år siden

Er DocDoom Ben Affleck?!

DocDoom... Hvordan er Jennifer Garner off cam?
Gravatar

#14 Aggeri 10 år siden

Jeg blev skuffet, desværre. 3/6. 1'eren havde en lagt bedre balance mellem drama/humor/action. Der var alt alt for mange goofy elements i 2'eren.
Gravatar

#15 Fredag 10 år siden

Jeg fandt også den første Thor mere vellykket. Jeg endte på 6/10.
Gravatar

#16 the_paki_don 10 år siden

Fridag, har du set den nye Thor og giver DEN 6/10 eller snakker du om den første, som du giver 6/10?
Gravatar

#17 Fredag 10 år siden

Åh den nye gav jeg 6/10. Tak for at du gjorde mig opmærksom på at det ikke fremgik. Den første Thor gav jeg 7/10. Fandt den havde et større glimt i øjet og var mere fokuseret på karaktererne (uden at det skal overtolkes som var den karakterbåret). Den nye her er det mest fjollede genreblanding vrøvl jeg endnu har set, uden spor af noget originalt. Det er hvad det er, men historien virkede mig langtrukken et godt stykke ind i filmen. Mod slutningen blev den mere underholdende, men der greb den også bedre og mere stramt fat i sine personer i fortællingen.
Gravatar

#18 The-new-meister 10 år siden

Synes nu det var en ud mærket underholdne film, men den har dog sine svage punkter.
Jeg ligger omkring 3-4/6.
Gravatar

#19 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden

Jeg har engang garnet Jennifer. I bussen.

Jeg bliver dog nødt til at spørge:

Hvor gamle er I Avengers-suckers? Det er ikke ment som et forsøg på en fornærmelse eller nedgørelse. Jeg er rent og skær interesseret I, om den tiltrækker en bestemt aldersgruppe. Som ikke inkluderer gamle mænd som mig, pushing 45. Jeg er fuldstændigt oprigtig og ikke ude på at provokere, når jeg siger at jeg synes det er den dårligste blockbuster på denne side af årtusindeskiftet, dog truet af Thor 1. Og jeg bliver heller ved at nævne dette, for at provokere, men simpelthen fordi min hjerne ivedbliver at undres over, at nogen over 15 år - måske 18 - kan finde den god. Jeg sad simpelthen og grinede højt - ja, jeg var en af de der irriterende, der ikke kan tage filmen alvorligt, den dag - da jeg var inde at se den.

Jeg kan heller ikke forstå hypen omkring Loke-skuespilleren. Jeg synes i bedste fald han er middelmådig i rollen, i værste fald vattet og fuldstændigt forglemmelig.
Doctor Last Warning
Gravatar

#20 Lord Beef Jerky 10 år siden

Men kan du lide nogen blockbusters overhovedet? Jeg er 12 år.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"

Skriv ny kommentar: