Godt hjulpet af et mere dyrt og velproduceret Asgård, der ikke virker til at være holdt sammen af tape og vatrundeller som i den første film, så er “Thor: The Dark World” den bedste Marvel-filmatisering siden den første “Iron Man”. Filmens indre logik holdes intakt det meste af vejen. Og i de tilfælde, hvor den halter, så smadrer Thor din vrøvledetektor med sin tordenhammer, alt imens Loke afleder opmærksomheden ved skælmsk flabet at forsøge at røvrende alle i de ni riger nok en gang. Thor to, Thor to, Thor to, Tor to, torto, toto, Thor..!
#31 Doom 2: Hell on Earth 11 år siden
#32 Kochie 11 år siden
#33 Riqon 11 år siden
Apropos dit spørgsmål om alder, så er jeg nok nærmere Jung :)
#34 filmkorn.dk 11 år siden
1*
#35 SublimeKen 11 år siden
Ej, kan godt være enig i nogle af de kritik punkter den får, men den formår tilgengæld også at genskabe den der perfekte Blockbuster feeling jeg personligt fik fra Jurassic Park, Independence Day, Spider-Man 1 og 2, X-Men 2 og Ringenes Herre filmene da de kom ud og den følelse har jeg savnet i lang tid. Synes også at den formår at skabe den følelse jeg fik da jeg så de tre første Indiana Jones film, samt de gamle Star Wars film for første gang. The Dark Knight er god men genskaber ikke rigtig den der følelse imo.
#36 SublimeKen 11 år siden
#37 Slettet Bruger [4112151410] 11 år siden
Hvad der dog undrer mig er, at salen nærmest tømmes øjeblikkeligt, selvom folk vel efterhånden burde være klar over, at der kommer min. én scene efter rulleteksterne. Vi var vel 8-10 stykker tilbage, da den anden scene dukkede op, ud af en ret fyldt sal 4 i Cinemaxx på Fisketorvet.
#38 DarkLight 11 år siden
Jeg vil tro, det er fordi i langt de fleste tilfælde er payoff ikke ventetiden værd.
#39 Slettet Bruger [4112151410] 11 år siden
Det kan være, men det undrer mig alligevel lidt, at man giver 80+ kr. for at se en film og vælger at lade være med at se hele filmen, bortset fra lige 2-3 min.
#40 Fredag 11 år siden