Godt hjulpet af et mere dyrt og velproduceret Asgård, der ikke virker til at være holdt sammen af tape og vatrundeller som i den første film, så er “Thor: The Dark World” den bedste Marvel-filmatisering siden den første “Iron Man”. Filmens indre logik holdes intakt det meste af vejen. Og i de tilfælde, hvor den halter, så smadrer Thor din vrøvledetektor med sin tordenhammer, alt imens Loke afleder opmærksomheden ved skælmsk flabet at forsøge at røvrende alle i de ni riger nok en gang. Thor to, Thor to, Thor to, Tor to, torto, toto, Thor..!

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#21 evermind 10 år siden

Min alder afhænger stærkt af konteksten ... :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#22 MOVIE1000 10 år siden

Jeg er 20, min mor er 51 og er ligeså meget Marvel fan som jeg selv er.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#23 Kyllingebenet 10 år siden

DocDoom (19) skrev:
Jeg har engang garnet Jennifer. I bussen.

Jeg bliver dog nødt til at spørge:

Hvor gamle er I Avengers-suckers? Det er ikke ment som et forsøg på en fornærmelse eller nedgørelse. Jeg er rent og skær interesseret I, om den tiltrækker en bestemt aldersgruppe. Som ikke inkluderer gamle mænd som mig, pushing 45. Jeg er fuldstændigt oprigtig og ikke ude på at provokere, når jeg siger at jeg synes det er den dårligste blockbuster på denne side af årtusindeskiftet, dog truet af Thor 1. Og jeg bliver heller ved at nævne dette, for at provokere, men simpelthen fordi min hjerne ivedbliver at undres over, at nogen over 15 år - måske 18 - kan finde den god. Jeg sad simpelthen og grinede højt - ja, jeg var en af de der irriterende, der ikke kan tage filmen alvorligt, den dag - da jeg var inde at se den.

Jeg kan heller ikke forstå hypen omkring Loke-skuespilleren. Jeg synes i bedste fald han er middelmådig i rollen, i værste fald vattet og fuldstændigt forglemmelig.


Jeg er fuldstændig enig omkring Avengers og Loke, forstår virkelig ikke hypen. Jeg er selv 33 - nå ja, og min mor på 68 synes også at det var noget ligegyldigt lort, selv om hun godt kan lide superhelte som Batman, Iron Man, Wolverine og X-Men.
Mental striptease..
Gravatar

#24 Slettet Bruger [4112151410] 10 år siden

Jeg er 39 og kan godt lide alle Marvel-film, jeg har set indtil videre, altså når vi taler film i serie med Avengers, ikke Spider-Man, Fantastic Four mv.
Gravatar

#25 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden

Lord Beef Jerky (20) skrev:
Men kan du lide nogen blockbusters overhovedet? Jeg er 12 år.


Det forklarer jo en del :-)

Var det ikke dig der spurgte om præcis det samme i en anden tråd, hvorefter jeg svarede, hvilket du ej responderede på...
Doctor Last Warning
Gravatar

#26 Høegh 10 år siden

Jeg er også 12 (faktisk 12½), og går i klasse med Lord Beef Jerky
Det der må ske må ske, måske

Gravatar

#27 The Insider 10 år siden

Og jeg får altid buksevand af Høegh og LBJ i skolen... Bare fordi jeg går i 4. :-(
War. War never changes.
Gravatar

#28 Fredag 10 år siden

Hvis den er god, så er jeg 6 år og sidder sammen med min far i enten Scala Bio eller Kino en søndag eftermiddag kl. 16.00 og ser Tarzan and his Mate med Johnny Weismüller eller en anden af hans abemandfilm. Da jeg så Thor: The Dark World, vil jeg tro jeg har været på Insiders alder (hans korrekte alder, hvad den så end er;)
Gravatar

#29 The Insider 10 år siden

8)
War. War never changes.
Gravatar

#30 Riqon 10 år siden

DocDoom (19) skrev:
Det er ikke ment som et forsøg på en fornærmelse eller nedgørelse.


DocDoom (19) skrev:
Jeg er fuldstændigt oprigtig og ikke ude på at provokere


DocDoom (19) skrev:
Og jeg bliver heller ved at nævne dette, for at provokere


Man kunne jo næsten, hvis man læste lidt mellem linjerne og prøvede at tolke dit indlæg lidt psykologisk, få det indtryk, at du faktisk, minsandten uden at være helt 100% bevidst om det selv, ikke ville have noget imod det - måske snarere nyde det - hvis nogen blev, say, en smule fornærmet ;)

Når det er sagt, så syntes jeg, at Thor og Avengers var fabelagtig tegnerserieunderholdning. Det er for filmgenren, hvad McDonald's er for mad, og jeg spiste skidtet med stor fornøjelse og glæder mig til mange kommende måltider :)
The only way to beat a troll is to not play their game.

Skriv ny kommentar: