Der gemmer sig muligvis ikke meget indhold under filmens kulørte kølerhjelm, men med Bay ved rattet er “Transformers” blevet en høj-oktan energibombe af sprudlende eventyr, larmende narrestreger og farverig action, som henvender sig direkte til det indre legebarn.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#121 The Insider 17 år siden

#118, nok den mest toe-curling scene, jeg har set i årevis.
War. War never changes.
Gravatar

#122 icetea 17 år siden

Hehe ja rigtig nok :P

Ok! Hver sin smag ;)

Jeg synes den var rigtig sjov, og de fleste i bio syntes det vidst også :-)
Gravatar

#123 dyg 17 år siden

#121 - Enig.

#122 - Men de tager fejl.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#124 filmz-daneimp 17 år siden

Kort sagt: Bedste film siden Ringenes Herre :)
Mine fanmade trailers: www.youtube.com/daneimp
Trailermusik forum: www.trailertracks.net
Gravatar

#125 HonoDelLoce 17 år siden

Du slår mig ikke som en person, der ser særlig mange nye film ;)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#126 filmz-daneimp 17 år siden

#116, ærgeligt for dig du ikke synes den var så sjov... også især ærgeligt du synes musikken er totalt svag og upassende da de fleste film-score/soundtrack/OST fans synes at det er noget af det bedste som nogensinde er blevet leveret. Vi har alle forskellig smag og jeg respekterer din holdning, men mon ikke du mest er til tænke-film eller anden form for film end Hollywood Michael Bay film? ;)
Mine fanmade trailers: www.youtube.com/daneimp
Trailermusik forum: www.trailertracks.net
Gravatar

#127 dyg 17 år siden

Hahahaha! Funny shit!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#128 The Insider 17 år siden

#126, da de fleste film-score/soundtrack/OST fans synes at det er noget af det bedste som nogensinde er blevet leveret.

Say what? Har jeg dæleme svært ved at tro på. Det var jo én lang strøm af uinspireret musikalsk nonsens og billige efterligninger af talløse andre scores. Hvor er de afstemninger henne?
War. War never changes.
Gravatar

#129 filmz-Bruce 17 år siden

Jeg så Flash Gordon og Thunderbirds som lille, Transformers var ligesom ikke opfundet dengang, men måtte idag se, hvad alt "the fuzz" var.

Jeg må konstatere endnu en uinspireret Bay film, med amerikansk militærgrej spejlet i hundreder sol op- og nedgange, én dimensionelle personer og amerikansk humor som Regner Grasten ville elske at kopiere til sin næste "Kærlighed ved sidste hik" film. Et ægte super-size-me McDonald måltid og ligeså tilfredsstillende, når den sidste bid er røget ned.

Lyd, billede og CGI var flot, men når alt andet er sørgeligt fraværende, så er det ligesom ligegyldigt.

McClane pissede vertikalt på hr. Optimus Prime denne sommer!

3/10
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#130 thomas040 17 år siden

jeg må også tilslutte mig og sige at musikken var bragende kedelig... der var nogle stryger staccato ting der var næsten ok, men generelt var det et røvsygt score...
Failure is a zero out.

Skriv ny kommentar: