Der gemmer sig muligvis ikke meget indhold under filmens kulørte kølerhjelm, men med Bay ved rattet er “Transformers” blevet en høj-oktan energibombe af sprudlende eventyr, larmende narrestreger og farverig action, som henvender sig direkte til det indre legebarn.
Skriv ny kommentar:
#121 The Insider 17 år siden
#122 icetea 17 år siden
Hehe ja rigtig nok :P
Ok! Hver sin smag ;)
Jeg synes den var rigtig sjov, og de fleste i bio syntes det vidst også :-)
#123 dyg 17 år siden
#122 - Men de tager fejl.
#124 filmz-daneimp 17 år siden
Trailermusik forum: www.trailertracks.net
#125 HonoDelLoce 17 år siden
Du slår mig ikke som en person, der ser særlig mange nye film ;)
#126 filmz-daneimp 17 år siden
Trailermusik forum: www.trailertracks.net
#127 dyg 17 år siden
#128 The Insider 17 år siden
Say what? Har jeg dæleme svært ved at tro på. Det var jo én lang strøm af uinspireret musikalsk nonsens og billige efterligninger af talløse andre scores. Hvor er de afstemninger henne?
#129 filmz-Bruce 17 år siden
Jeg må konstatere endnu en uinspireret Bay film, med amerikansk militærgrej spejlet i hundreder sol op- og nedgange, én dimensionelle personer og amerikansk humor som Regner Grasten ville elske at kopiere til sin næste "Kærlighed ved sidste hik" film. Et ægte super-size-me McDonald måltid og ligeså tilfredsstillende, når den sidste bid er røget ned.
Lyd, billede og CGI var flot, men når alt andet er sørgeligt fraværende, så er det ligesom ligegyldigt.
McClane pissede vertikalt på hr. Optimus Prime denne sommer!
3/10
#130 thomas040 17 år siden
jeg må også tilslutte mig og sige at musikken var bragende kedelig... der var nogle stryger staccato ting der var næsten ok, men generelt var det et røvsygt score...