Der gemmer sig muligvis ikke meget indhold under filmens kulørte kølerhjelm, men med Bay ved rattet er “Transformers” blevet en høj-oktan energibombe af sprudlende eventyr, larmende narrestreger og farverig action, som henvender sig direkte til det indre legebarn.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#131 Patriarch 17 år siden

...ærgeligt for dig du ikke synes den var så sjov... også især ærgeligt du synes musikken er totalt svag og upassende da de fleste film-score/soundtrack/OST fans synes at det er noget af det bedste som nogensinde er blevet leveret.

lol. Din filmsmag overgås kun af din musiksmag :D

Nu ved jeg ikke hvor du får dine informationer fra, men jeg færdes på en del soundtrack sites, og en del sites/lister med professionelle musikkere i den genre - og du er heeeeeelt galt på den. Din påstand er i bedste fald absurd (or ikke at sige løgn).

“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#132 icetea 17 år siden

#123 Ok .. :O
Gravatar

#133 Ash 17 år siden

6/6...

Det var fanme en fed film, og kom endelig med en 2'er!
Gravatar

#134 Arne4real 17 år siden

Det må blive 4/6 herfra, jeg synes humoren flere steder er malplaceret og uden egentlig timing, hvilket gør humor-sekvenserne pinlige i stedet for underholdende og sjove. Men action-sekvenserne sparker røv med nogle af de mest velproducerede special-effects set længe.

En sjov lille sidehistorie. Jeg så filmen i en biograf i Beijing, og på et tidspunkt, hvor John Voight tænker højt vedrørende hvilke lande, der potentielt kunne have opnået robotteknologien spilles lydsporet baglæns :-). Jeg kan derfor kun antage at han i den pågældende sekvens nævner Kina, hvilket formentlig har sat Kina i for dårligt et lys i følge den kinesiske censur. Kan en eller anden der ikke bor i et autoritært styre bekræfte dette :-)?

Gravatar

#135 Patriarch 17 år siden

Den er vist god nok :)
Gravatar

#136 filmz-henne 17 år siden

Aldrig har jeg da set så kedelig en action-film, ikke engang blairwitch var optaget så rodet.
Men fair nok, manden manglede jo noget til at sænke standarden endnu mere efter Pearl Harbor ikke blev helt ringe nok.
Mht. den holder jeg mig til Matt&Trey's holdning fra Team America.

Jeg synes i hvert fald ikke der var meget andet end et stort plot-hul i Transformers, hvor plottet burde have været sat ind.
Gravatar

#137 filmz-mcclane 17 år siden

jeg så transformers i tirsdags og må sige jeg blev meget overrasket over hvor godt det var lavet en det var rigtig god film den skal man bare eje på dvd når den udkommer hehe...
Gravatar

#138 filmz-mcclane 17 år siden

håber der kommer en transformers to´er vil være godt.
Gravatar

#139 filmz-Dstroh 17 år siden

#116 patriarch

Du lader bestemt ikke til at have mange folk bag dig med dine argumenter??? :)

og iøvrigt:

- Robotter der taler gangsta sprog

- Tykke afroamerikanske "komikere"

Kan du forklare mig, hvor robotterne lærte at tale fra i filmen??? Iøvrigt hiphop/rap består af 30 procent af mest hørt genre i verdeenen .. derfor var der nok nogen der talte det såkaldte "gangsta sprog" .. og for mig at høre at du ikke bryder dig om de afroamerikanske skuspiller lyder som et argument dig og faldene DF leder pia k kunne have tilfælles ..!
Many that live deserve death. And some that die deserve life. Can you give it to them? Then do not be too eager to deal out. death in judgement.
Gravatar

#140 Patriarch 17 år siden

Nej, nu må du sku' stoppe!

For det første bekymrer jeg mig ikke om hvorvidt "massen" er enig i mine argumenter. For det andet forventer jeg det ikke. Massen elsker jo den her slags film, og den humor som jeg ikke bryder mig om er folk helt vilde med. Se bare på Pirates of the Caribbean! Den her slags film er lige nøjagtig hvad masserne vil have - jeg tillader mig bare at pointere når det ikke er noget jeg vil have.

Og al snak om at gøre mig til racist må snart forstumme! Det har intet med sagen at gøre. Men den humor som de ligger for dagen i denne film er bare ikke mig, og den er typisk for afroamerikanske komikkere. Det er bare ikke mig - Dette har dog INTET at gøre med racisme, og du er i den grad på vildspor hvis du tror er det mindste grad racist i mig.

Hvad angår gansta snak og hip-hop dans: Det er et instruktør/manus valg at de skal snakke sådan - der er intet "logisk" eller "selvfølgeligt" i det. Du synes det er cool - jeg synes det vidner om dårlig smag. Jeg kan INTET sejt se i en transformer der laver breakdance.

Og nu du stiller mig kritiske spørgsmål, og prøver at unskylde filmen med logiske argumenter: Forklar mig lige hvordan megatron, uden adgang til internet, radioer eller lign. taler engelsk.

Skriv ny kommentar: