Der gemmer sig muligvis ikke meget indhold under filmens kulørte kølerhjelm, men med Bay ved rattet er “Transformers” blevet en høj-oktan energibombe af sprudlende eventyr, larmende narrestreger og farverig action, som henvender sig direkte til det indre legebarn.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#151 filmz-stente 17 år siden

#16 - Er du fuldstændig tabt bag en vogn? Der sker ikke noget? Der er da max gang i den!!!

Nogen nævnte et link med, hvor den genbruger en scene. Faktisk genbruger de endnu en scene, hvor soldaterne slås mod sand-robten (aner ikke hvad den hedder). Man ser en eksplosion 1 min. senere ser man den igen, blot forlænget et par milisekunder. Smart måde at holde omkostningerne nede :)
Gravatar

#152 The Insider 17 år siden

#151, ja, i måske 20 minutter ud af 150.
War. War never changes.
Gravatar

#153 Patriarch 17 år siden

Så lige "The Island" for et par dage siden. En laaaangt bedere film. Eller lad mig omformulere - den indeholder færre af de plathedder som ødelagde Transformers for mig.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#154 evermind 17 år siden

Nu ved jeg ikke i hvor mange minutter af filmen, der reelt er action, jeg har ikke talt dem ... men jeg synes på ingen måde, at det kun føles som 20 minutter.
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#155 The Insider 17 år siden

#154, I har tydeligvis - ligesom og samtidig i modsætning til mange andre - haft en helt anden oplevelse end mig. Jeg sad i hvert fald og kedede mig i meget, meget lange perioder, hvor der ikke rigtig syntes at ske noget som helst :-)
War. War never changes.
Gravatar

#156 filmz-jeangrey55 17 år siden

sjov mini robot og mega tron var en sej super skurk otimis prime var cool jeg gir den 5 stjerner fordi der nogle små fejl men den var god nok
Gravatar

#157 runehansen76 17 år siden

hehe faldt lige over den her som I næsten skal se:

http://www.odensemetalforum.dk/metalforum/index.ph...
www.JudasKiss.dk
www.FaceBook.com/runehansen76
Gravatar

#158 mar16 17 år siden

hold dog kæft, hvor er den dårlig. det første gang jeg er skredet efter en time. den er så barnlig og fladpandet at det gør en dum. måske skulle man bare lade vær med at filmatisere legetøj. havde regnet med at den kunne være en smule seriøs, men den føles mest som en underlig teen-film. har aldrig set en dårligere film. ville foretrække en disneyoriginal istedet, og tro mig. de sutter røv!

så resten på en pirat-kopi og fortrød ikke at jeg skred fra biffen. spild af tid og penge
Gravatar

#159 icetea 17 år siden

#158 Haha hvad sker der for dig, du mener seriøst ikke du ikke har set en dårligere film? Hvis du vil se en dårligere film vil jeg anbefale dig at se Master and Commander, 3 timers møgkedeligt pis.
Gravatar

#160 The Insider 17 år siden

Jeg ville også nærmere sige, at Transformers snarere er den værste film nogensinde, end at Master and Commander er ringere end Transformers :-) M&C er endda en fantastisk film, in my humble opinion. Jeg har dog også set værre film end Transformers, men dæleme ikke mange...
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: