I rollen som Sam er Shia LaBeouf kæk og karismatisk som altid. Supermodellen Rosie Huntington-Whiteley har overtaget Megan Fox’ plads ved Sams side, og hendes indsats som den standhaftige Carly er bestemt ikke tosset, men turtelduernes flirt kunne ikke have virket mere påklistret. Det er en fornøjelse at se Patrick Dempsey trodse sit familievenlige image med en slesk præstation som Carlys chef, og Frances McDormand er et af filmens få humoristiske elementer, der faktisk fungerer, fordi hun underspiller og ikke skråler os i ansigtet. Tag ved lære, Bay. Men pudsigt nok er det de computerskabte maskiner og deres respektive stemmelæggere, som præsterer filmens bedste skuespil.

Jeg vil medgive, at selv de bedste actionfilms fortællinger er fattige på substans, men de kompenserer med charme, vovemod og karakterer, man enten elsker eller elsker at hade. De to første “Transformers”-film var lige så følelsesforladte som den gængse robot, hvorfor man blev fuldkommen ligeglad med alt og alle i dem. Men da det sidste opgør mellem de gode og onde transformers spidser til i “Transformers 3”, opnår filmen faktisk en emotionel slagkraft, der kort hensatte mig til barndommen og gav mig mod på at hive mine talløse Transformers-figurer ned fra loftet. Ærgerligt, at det skulle tage næsten tre hele film for franchisen at gøre den slags indtryk.

Se også: Filmz TV: EKSKLUSIVE “Transformers 3”-interviews – Del 1.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Nicki52 12 år siden

Wow, meget bedre end toeren. Jeg så dem i træk til marathon, godt nok hårdt at sidde og se film i 9 timer og 45 minutter. Faktisk er Rosie meget bedre end Megan, men der var for mange kampscener. Det blev nærmest ligegyldigt for vi ikke kunne følge så meget med. De havde skåret ned på historen (iforhold til etteren) og skåret ned på jokes.
Jeg giver den 4/6.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#2 chronaden 12 år siden

#1

Slet ikke enig, syns den var absolut lige så ringe som 2'eren. Rosie er ligeså useless som Megan, hende og hendes opsvumende læber sku' holde sig til modelling.
Stadig alt for plat og klichéfyldt, dårligt skuespil og fyldt med lallende robotter og kvalmende jokes.

Enig i actionsekvenserne som du også siger er ALT for lange og ligegyldige, er ærgeligt når det eneste positive ved Transformer filmene (action delen), også keder én til sidst..

Eneste positive over 2'eren var historien som ikke var HELT så ridikuløs denne gang.

2/6
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#3 Nicki52 12 år siden

#2
Hun er da bedre end Megan. Megan var mga dårlig, men Rosie var ok. Men vi skal have hver sin mening. Synes den er meget bedre end toeren, men som sagt alt for meget action og ikke så mange platheder som toeren havde.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#4 Coffey Mug 12 år siden

Hvorfor slettede i den anden anmeldelse og dertilhørende kommentar!

Still shit tho! Transformers that is...
Gravatar

#5 Therien 12 år siden

Coffey Mug (4) skrev:
Hvorfor slettede i den anden anmeldelse og dertilhørende kommentar!

Still shit tho! Transformers that is...


Ja hvorfor? Og hvorfor er de 3 stjerner ikke rettet til en enkelt realistisk stjerne?

Gravatar

#6 The Insider 12 år siden

Vores anmeldelse var blevet aktiveret en dag for tidligt, så vi lagde den lige på køl igen :-)
War. War never changes.
Gravatar

#7 Batsy 12 år siden

5# Fordi andmelderne syndes den fortjente 3 stjerne?
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#8 Michael Andersen 12 år siden

#6 Kan du også få de ting vi skrev til anmeldelsen tilbage? :)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#9 The Insider 12 år siden

#8, det ved jeg desværre ikke - det spørgsmål vil jeg overlade til vores kyndige teknikere :-)
War. War never changes.
Gravatar

#10 wiseguy 12 år siden

#8 Hvad lyder dommen fra dig Michael? Er den en tur fra Billund til Klovborg værd?
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!

Skriv ny kommentar: