Ser man udelukkende på underholdningsværdien, i hvert fald i anden halvdel, samt det imponerende effektarbejde, er “Transformers: De faldnes hævn” en regulær triumf. Jeg har ikke tidligere set bedre CGI-kombineret med fremragende old school-actionhåndværk, og her er Michael Bay en uomgåelig mester. Dog er det tydeligt, at Bay skal holde sig langt væk fra balancegangen mellem det menneskelige drama og maskinelle action, for i grænselandet vil han formentlig aldrig kunne begå sig. Kan man se bort fra de mere tvivlsomme elementer, er dette – på baggrund af den sidste halvanden times tid – absolut en af sommerens bedre popcorn-film.
Se også videoen ”Transformers 2″-pressemøde i London (Filmz Exclusive).
#11 .dot 15 år siden
Jeg vil våge den påstand at terabites, kan være enten terabytes, eller terabits. Omend først nævnte er den mest sandsynlige.
#12 Morpheus 15 år siden
Det er en "slå-hjemen-fra-popcorn-film" og det er sådan jeg vil tage den. Jeg ved godt der ikke rigtigt er nogen historie, men det var der heller ikke rigtigt i den første. Just giant fucking robots fighting og det er det jeg vil have:D
Men godt skrevet anmeldelse:)
#13 Slettet Bruger [286341468] 15 år siden
Ah, I see. Jeg missede ironien. :-)
#14 jessup 15 år siden
Vi mangler en sætning for de film der ikke er (popcorns)underholdning. Hvad med : det er weird, det er fedt? eller det er tørt, det er godt
#15 dolphinfriendly 15 år siden
#8 Ops, det kan ske - retter det lige. :)
Jeg blev smittet af den amerikanske patos, sang "Amazing Grace" resten af dagen - det sker forhåbentlig ikke igen!
#16 elwood 15 år siden
Synger Bumblebee den på et tidspunkt da? det ku satme være ømt 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#17 Ericmase 15 år siden
Nå, men jeg glæder mig meget til filmen! Den har da fået en god rating på IMDB. http://www.imdb.com/title/tt1055369/ Glæder mig!
#18 elwood 15 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#19 Ericmase 15 år siden
#20 Bohemian 15 år siden