Ser man udelukkende på underholdningsværdien, i hvert fald i anden halvdel, samt det imponerende effektarbejde, er “Transformers: De faldnes hævn” en regulær triumf. Jeg har ikke tidligere set bedre CGI-kombineret med fremragende old school-actionhåndværk, og her er Michael Bay en uomgåelig mester. Dog er det tydeligt, at Bay skal holde sig langt væk fra balancegangen mellem det menneskelige drama og maskinelle action, for i grænselandet vil han formentlig aldrig kunne begå sig. Kan man se bort fra de mere tvivlsomme elementer, er dette – på baggrund af den sidste halvanden times tid – absolut en af sommerens bedre popcorn-film.

Se også videoen ”Transformers 2″-pressemøde i London (Filmz Exclusive).

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 .dot 14 år siden

Jeg ved godt hvad en terabyte er.

Jeg vil våge den påstand at terabites, kan være enten terabytes, eller terabits. Omend først nævnte er den mest sandsynlige.
Nuf Said ;)
Gravatar

#12 Morpheus 14 år siden

Jeg havde regnet med anmeldelsen ville blive, som den er blevet, men hold kæft jeg glæde rmig til den!

Det er en "slå-hjemen-fra-popcorn-film" og det er sådan jeg vil tage den. Jeg ved godt der ikke rigtigt er nogen historie, men det var der heller ikke rigtigt i den første. Just giant fucking robots fighting og det er det jeg vil have:D

Men godt skrevet anmeldelse:)
Gravatar

#13 Slettet Bruger [286341468] 14 år siden

.dot (11) skrev:
Jeg ved godt hvad en terabyte er.

Jeg vil våge den påstand at terabites, kan være enten terabytes, eller terabits. Omend først nævnte er den mest sandsynlige.


Ah, I see. Jeg missede ironien. :-)
Gravatar

#14 jessup 14 år siden

#4 hey det er bare (popcorns)underholdning. Hvornår lære anmeldere denne sætning. Fint at de vil være kreative og morsomme. Men hey det er bare (pocorns)underholdning.

Vi mangler en sætning for de film der ikke er (popcorns)underholdning. Hvad med : det er weird, det er fedt? eller det er tørt, det er godt
This is just until June
Gravatar

#15 dolphinfriendly 14 år siden

#1 Karaktermæssigt vurderer jeg dem begge på noget nær samme niveau. Forskellen på de to film er, at den første fungerer bedre som helhed, uden at være andet end en udmærket actionfilm. Modsat den nye Transformers, hvor første del af filmen er jammerlig, mens anden del er utroligt underholdende - og sammenlagt bliver en lettere jævn, men udmærket filmoplevelse. :)

#8 Ops, det kan ske - retter det lige. :)
Jeg blev smittet af den amerikanske patos, sang "Amazing Grace" resten af dagen - det sker forhåbentlig ikke igen!

Gravatar

#16 elwood 14 år siden

Jeg blev smittet af den amerikanske patos, sang "Amazing Grace" resten af dagen - det sker forhåbentlig ikke igen!

Synger Bumblebee den på et tidspunkt da? det ku satme være ømt 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#17 Ericmase 14 år siden

#16 Jep, det gør Bumblebee! Se traileren: http://www.traileraddict.com/trailer/transformers-... med mindre du allerede har set den. :)

Nå, men jeg glæder mig meget til filmen! Den har da fået en god rating på IMDB. http://www.imdb.com/title/tt1055369/ Glæder mig!
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#18 elwood 14 år siden

Det ik HEL den samme sang 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#19 Ericmase 14 år siden

Nååå, jeg troede ham mente den sang der. ;)
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#20 Bohemian 14 år siden

well.. den skal ses : ) jeg er en sucker for god action.
Free in serenity.

Skriv ny kommentar: