Ser man udelukkende på underholdningsværdien, i hvert fald i anden halvdel, samt det imponerende effektarbejde, er “Transformers: De faldnes hævn” en regulær triumf. Jeg har ikke tidligere set bedre CGI-kombineret med fremragende old school-actionhåndværk, og her er Michael Bay en uomgåelig mester. Dog er det tydeligt, at Bay skal holde sig langt væk fra balancegangen mellem det menneskelige drama og maskinelle action, for i grænselandet vil han formentlig aldrig kunne begå sig. Kan man se bort fra de mere tvivlsomme elementer, er dette – på baggrund af den sidste halvanden times tid – absolut en af sommerens bedre popcorn-film.
Se også videoen ”Transformers 2″-pressemøde i London (Filmz Exclusive).
#1 Slettet Bruger [286341468] 15 år siden
#2 hey now 15 år siden
Hvilket er lige hvad jeg forventer af en film som denne. Glæder mig til at se de imponerende effekter og blive godt underholdt, i morgen.
God anmeldelse.
#3 Blehninja 15 år siden
#4 mr gaijin 15 år siden
#5 filmz-ChesterB 15 år siden
forfeit the game cuz tomorrow
when it's all done you read what you sow
#6 Skobbolop 15 år siden
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
#7 Christian Voldborg 15 år siden
#8 thomas040 15 år siden
det er SPRÆNGfarlig, og ikke springfarlig...
og så synes jeg de amerikanske vendinger for lige lovligt meget plads i anmeldelsen, såsom "over the top-action" og så videre....
men ellers er der nogle meget fine ordblomster og sætningskonstruktioner der gør det en fornøjelse at læse....
men få lige rettet stavefejlen : )
#9 .dot 15 år siden
#10 Slettet Bruger [286341468] 15 år siden