“Winter’s Bone” er en helt igennem unik thriller. Nogle vil måske sætte spørgsmålstegn ved den genreassociation, men “Winter’s Bone” er trods alt spækket med scener, der er lige så spændende som de bedste actionfilms mest hæsblæsende skuddueller, men her er dødsensfarlige håndvåben erstattet med ondskabsfulde blikke, der synes skarpere end sabler. Det er nok de færreste, som er fristede til at traske gennem tøsne og sort is for at se en barsk film med “winter” i titlen, men “Winter’s Bone” er en fantastisk cadeau til den menneskelige viljestyrke, som varmer langt, langt ind i sjælen.
#31 Kruse 13 år siden
Exactly my words...
#32 Babo Rises 13 år siden
Regner bestemt heller ikke med at give den topkarakter, men forventer da en god film.
#33 AkA 13 år siden
lal. Dårlig redning. :P
1. Der er ingen af de udgivelser som du henviser til, som er udkommet på bluray (Winter's Bone er dog udkommet!).
2. Man kan ikke konvertere en Promotional Screener (hverken dvd eller vhs), til Hi-Definition kvalitet.
3. De er sikkert dygtige til at lave undertekster, men det er tvivlsomt at de kan gøre det meget bedre, end en person som ikke har lavet andet de sidste ti år. (Aage Brock?)
Jeg dømmer dig ikke for at have hentet dem fra nettet. Det er op til folk selv, om man vil downloade eller ej. (Jeg er heller ikke nogen engel - Selvom jeg næsten har 300 film på Blu-ray)
#34 Spanner 13 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#35 christianhg 13 år siden
#36 JokerzReality 13 år siden
1. Kan jeg ikke udtale mig om
2. Jeg har set dem i så tæt på blu-ray kvalitet som muligt. Om de decideret var det, skal jeg ikke udtale mig om, da jeg ikke er teknisk nørd på nogen måde. Gik automatisk ud fra at de var blevet konveteret, siden jeg rent billedskvalitets mæsssigt ikke kunne se forskel fra en HD film og deres 1080p udgivelse
3. Kunne ikke være mere uenig. Har set utalige fejl i både biograf film og på dvd, hvor de gør det ti gange bedre uden fejl hos piraterne. Et eksempel er Inception. Så den 2 gange i biografen, hvor jeg nærmest blev forstyrret af de fejl som ham der havde lavet underteksterne havde lavet. Hvor på deres version, var der kun EN fejl, som jeg kunne finde. De er i mange tilfælde MEGET bedre, en dem som rent faktisk får penge for det og har lavet det i ti år. Hvorfor det er tilfældet må du ikke spørge mig om, men har tit oplevet at både biograf, DVD/blu-ray og tv udgivelser, havde sjuskede undertekster desværre, hvor det er mere sjældent med the pirats, da de åbenbart er meget dedikeret til at give gratis værdi. Og det skal lige siges, at vi altså ikke snakker om subscene her, hvis undertekster stinker big time i mange tilfælde.
#37 JokerzReality 13 år siden
#38 Spanner 13 år siden
Ja i biografen. Der var nogle underlige sætningskonstruktioner. Mr. Nobody havde samme problem da jeg så den forleden.
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#39 Skeloboy 13 år siden
#40 JokerzReality 13 år siden
Sorry dude. Men det var sådan set også derfor jeg lagde ud med at sige at jeg så dem i US, for at undgå diskussionen. Men Aka skulle lige fokusere på mine mulige fejl udtalelser og ting som jeg havde rettet, at jeg ikke kunne dy mig. It won't happen again.