“Winter’s Bone” er en helt igennem unik thriller. Nogle vil måske sætte spørgsmålstegn ved den genreassociation, men “Winter’s Bone” er trods alt spækket med scener, der er lige så spændende som de bedste actionfilms mest hæsblæsende skuddueller, men her er dødsensfarlige håndvåben erstattet med ondskabsfulde blikke, der synes skarpere end sabler. Det er nok de færreste, som er fristede til at traske gennem tøsne og sort is for at se en barsk film med “winter” i titlen, men “Winter’s Bone” er en fantastisk cadeau til den menneskelige viljestyrke, som varmer langt, langt ind i sjælen.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#31 Kruse 13 år siden

Skeloboy (30) skrev:
Suk


Exactly my words...
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#32 Babo Rises 13 år siden

#29

Regner bestemt heller ikke med at give den topkarakter, men forventer da en god film.
Gravatar

#33 AkA 13 år siden

JokerzReality (29) skrev:
AkA (21) skrev:
Kan se at du har rettet dit indlæg - hvor du har skrevet; *Host* Blu-ray kvalitet *Host*.

Det er umuligt når ingen af filmene er udkommet på hverken dvd eller bluray.


Ok jeg har ikke set dem i US, men det er ikke umuligt at have set dem i blu-ray når der sidder nogle utrolig dygtige mennesker som kan konventere enhver screener, xvid eller ts til blu-ray, plus de endda laver bedre undertekster end der er på original dvd'er :) Jeg er ikke teknisk nørd, så har ingen ide om hvordan de gør, men der er ingen forskel når jeg sammenligner en original blu-ray med deres.


lal. Dårlig redning. :P

1. Der er ingen af de udgivelser som du henviser til, som er udkommet på bluray (Winter's Bone er dog udkommet!).
2. Man kan ikke konvertere en Promotional Screener (hverken dvd eller vhs), til Hi-Definition kvalitet.
3. De er sikkert dygtige til at lave undertekster, men det er tvivlsomt at de kan gøre det meget bedre, end en person som ikke har lavet andet de sidste ti år. (Aage Brock?)

Jeg dømmer dig ikke for at have hentet dem fra nettet. Det er op til folk selv, om man vil downloade eller ej. (Jeg er heller ikke nogen engel - Selvom jeg næsten har 300 film på Blu-ray)
Gravatar

#34 Spanner 13 år siden

For lige sakse lidt ud af kontekst, så var Winter's Bone elendigt tekstet. For det meste var det bare lettere irriterende, men et par gange var det direkte meningsforstyrrende
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#35 christianhg 13 år siden

Spanner (34) skrev:
For lige sakse lidt ud af kontekst, så var Winter's Bone elendigt tekstet. For det meste var det bare lettere irriterende, men et par gange var det direkte meningsforstyrrende
I biografen? Jeg er forvirret nu :)
Are you crazy? The fall will probably kill you.
Gravatar

#36 JokerzReality 13 år siden

AkA (33) skrev:


lal. Dårlig redning. :P

1. Der er ingen af de udgivelser som du henviser til, som er udkommet på bluray (Winter's Bone er dog udkommet!).
2. Man kan ikke konvertere en Promotional Screener (hverken dvd eller vhs), til Hi-Definition kvalitet.
3. De er sikkert dygtige til at lave undertekster, men det er tvivlsomt at de kan gøre det meget bedre, end en person som ikke har lavet andet de sidste ti år. (Aage Brock?)

Jeg dømmer dig ikke for at have hentet dem fra nettet. Det er op til folk selv, om man vil downloade eller ej. (Jeg er heller ikke nogen engel - Selvom jeg næsten har 300 film på Blu-ray)


1. Kan jeg ikke udtale mig om
2. Jeg har set dem i så tæt på blu-ray kvalitet som muligt. Om de decideret var det, skal jeg ikke udtale mig om, da jeg ikke er teknisk nørd på nogen måde. Gik automatisk ud fra at de var blevet konveteret, siden jeg rent billedskvalitets mæsssigt ikke kunne se forskel fra en HD film og deres 1080p udgivelse
3. Kunne ikke være mere uenig. Har set utalige fejl i både biograf film og på dvd, hvor de gør det ti gange bedre uden fejl hos piraterne. Et eksempel er Inception. Så den 2 gange i biografen, hvor jeg nærmest blev forstyrret af de fejl som ham der havde lavet underteksterne havde lavet. Hvor på deres version, var der kun EN fejl, som jeg kunne finde. De er i mange tilfælde MEGET bedre, en dem som rent faktisk får penge for det og har lavet det i ti år. Hvorfor det er tilfældet må du ikke spørge mig om, men har tit oplevet at både biograf, DVD/blu-ray og tv udgivelser, havde sjuskede undertekster desværre, hvor det er mere sjældent med the pirats, da de åbenbart er meget dedikeret til at give gratis værdi. Og det skal lige siges, at vi altså ikke snakker om subscene her, hvis undertekster stinker big time i mange tilfælde.
Gravatar

#37 JokerzReality 13 år siden

2. Eller for at sige det på en anden måde. Rent billedkvalitetsmæssigt og lydmæssigt, var det tæt på perfekt kvalitet og intet at klage over. Billedet stod som det skulle, lyden lød som den skulle. Og tvivler faktisk på nogle af førnævnte film var en promotional screener, da der hverken var vandmærker eller noget på nogen af dem, som der plejer at være på sådan nogle screeners. Med vandmærker mener jeg iriterrende logoer fra producenterne som fylder hele skærmen i et minut af gangen hvert 20 min eller logoer som sidder i siden af skærmen hele filmen igennem, plus screeners plejer ikke at være den bedste kvalitet, hvilket alle disse førnævnte film sjovt nok var(Måske ikke den bedste, men så tæt på som muligt, at det næsten var umuligt at se forskel)
Gravatar

#38 Spanner 13 år siden

christianhg (35) skrev:
I biografen? Jeg er forvirret nu :)


Ja i biografen. Der var nogle underlige sætningskonstruktioner. Mr. Nobody havde samme problem da jeg så den forleden.
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#39 Skeloboy 13 år siden

JokerzReality: du har ikke lige fattet, at det er topnederen at snakke om downloadede film - især på et filmforum?
Gravatar

#40 JokerzReality 13 år siden

Skeloboy (39) skrev:
JokerzReality: du har ikke lige fattet, at det er topnederen at snakke om downloadede film - især på et filmforum?


Sorry dude. Men det var sådan set også derfor jeg lagde ud med at sige at jeg så dem i US, for at undgå diskussionen. Men Aka skulle lige fokusere på mine mulige fejl udtalelser og ting som jeg havde rettet, at jeg ikke kunne dy mig. It won't happen again.

Skriv ny kommentar: