“Winter’s Bone” er en helt igennem unik thriller. Nogle vil måske sætte spørgsmålstegn ved den genreassociation, men “Winter’s Bone” er trods alt spækket med scener, der er lige så spændende som de bedste actionfilms mest hæsblæsende skuddueller, men her er dødsensfarlige håndvåben erstattet med ondskabsfulde blikke, der synes skarpere end sabler. Det er nok de færreste, som er fristede til at traske gennem tøsne og sort is for at se en barsk film med “winter” i titlen, men “Winter’s Bone” er en fantastisk cadeau til den menneskelige viljestyrke, som varmer langt, langt ind i sjælen.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Skeloboy 13 år siden

Nu glæder jeg mig da endnu mere til at se den...
Gravatar

#2 Babo Rises 13 år siden

skal helt klart ses..
Gravatar

#3 neran 13 år siden

Jeg glæder mig også afsindig meget, og efter denne anmeldelse, lyder til at være en film, der er 224,- kroners togtur værd.
Afsindig Alsidige Anmeldelser af Anders - http://neranders.wordpress.com/
Gravatar

#4 Bobby Singer 13 år siden

Glæder mig usandsynligt meget til den her.
Idjit
Gravatar

#5 wiseguy 13 år siden

Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#6 misuma 13 år siden

Hvis det ikke var for Filmz brugere havde jeg ikke opdaget denne her perle af en film, tak Ü

Købte den for noget tid tiden på den amerikanske Amazon og var alle pengene værd.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#7 Michael2t 13 år siden

Nu var filmen sådan set udkommet i USA i 2010 ikke 2011, men jeg skal da se den alligevel :)
Gravatar

#8 Skeloboy 13 år siden

#7 - filmz bruger jo danske udgivelsesdatoer
Gravatar

#9 Lars.dk 13 år siden

Den Oscar anmelder siger hun bør få....får Natalie Portman hendes alder taler for det. De giver ikke en Oscar til en på 18år. Det sket to eller tre gange før en puder har fået den.

Men Natalie portman har sin alder på sin side. Den alder der flest gang har vundet hos kvinderne er 29år og gæt hvem der er 29år.....Natalie Portman :) Det er nok kun Annette Bening der ville kunne tag den fra Portman. Dette ville dog kun ske hvis Juryen sentimental.
Danmarks værste "komiker" http://img687.imageshack.us/i/1281198900438.gif/
Gravatar

#10 jessup 13 år siden

Den skal nok ses i bio.
This is just until June

Skriv ny kommentar: