Gravatar

#41 Kruse 11 år siden

The Insider (39) skrev:
Til gengæld gav jeg engang "The Bourne Supremacy" 5 ud af 6 i ungdomsmagasinet Boom. Den karakter hjemsøger mig stadig...


Ja, den karakter ville også hjemsøge mig. Den er klart en tak for høj!
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#42 The Insider 11 år siden

#41, nej, du tænker på "Identity", Kruse... Men du er tilgivet!
War. War never changes.
Gravatar

#43 Kruse 11 år siden

The Insider (42) skrev:
#41, nej, du tænker på "Identity", Kruse... Men du er tilgivet!


Nej, jeg tænkte ikke på "The Bourne Identity", som jo er den bedre film :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#44 Benway 11 år siden

Kruse (41) skrev:
Ja, den karakter ville også hjemsøge mig. Den er klart en tak for høj!


Mindst! :)

Høegh (40) skrev:
Ispep (37) skrev:
#35

Film kommer også på den rigtige prøve ved gensyn(ene). Roger Ebert har ihvertfald ændret sin dom igennem tiden, ved at anmelde påny, men jeg ved sgu ikke hvor passende det ville være for filmz? Så skulle det være i filmz tv, ja.


Jeg tænker som sådan heller, ikke at de skal til at op/nedjustere de specifikke anmeldelser. Men blot at det kunne være sjovt og interessant at høre om nogle af de film som Filmz anmeldere gennem tiden har ændret deres mening omkring. Blot et lille udsnit af oplagte eksempler repræsenteret i fx en artikel eller et afsnit af Filmz.tv.

Det kunne også være med til, at måske fjerne lidt af den hysteri der alt for ofte omgærder en anmeldelse, fordi internettets gæve folk tillægger én enkelt persons mening så ekstrem høj værdi.


Også et spændende forslag. Jeg tror aldrig, jeg har helt radikalt ændret syn på en film, jeg har anmeldt, men der er selvfølgelig nogle jeg enten synes bedre eller værre om med tiden og gensyn. Det er sjovt, hvor ofte særligt action- og eventyrfilm virker mindre imponerende, når man se dem hjemme på fjernsynet. Der giver lærredet altså en helt anden oplevelse.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#45 The Insider 11 år siden

#43, du tænker ikke på "The Bourne Identity", men du tænker på "The Bourne Supremacy"? Der kan du bare se - "Supremacy" rumsterer mere i hovedet bagefter! Mesterværk!
War. War never changes.
Gravatar

#46 El vez 11 år siden

The Insider (45) skrev:
#43, du tænker ikke på "The Bourne Identity", men du tænker på "The Bourne Supremacy"? Der kan du bare se - "Supremacy" rumsterer mere i hovedet bagefter! Mesterværk!


Ja det er sådn en "Battleship 5/6"..!
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#47 The Insider 11 år siden

Haha, touché! :-)
War. War never changes.
Gravatar

#48 Lord Beef Jerky 11 år siden

The Insider (45) skrev:
#43, du tænker ikke på "The Bourne Identity", men du tænker på "The Bourne Supremacy"? Der kan du bare se - "Supremacy" rumsterer mere i hovedet bagefter! Mesterværk!
'

Det er sgu klart den rumsterer mere i hovedet bagefter med alt det shaky cam undervejs! Jeg ville også være rundtosset i dagevis!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#49 BN 11 år siden

The Insider (45) skrev:
du tænker på "The Bourne Supremacy"? Der kan du bare se - "Supremacy" rumsterer mere i hovedet bagefter! Mesterværk!


Vel talt, Insider!
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#50 The Insider 11 år siden

#48, agreed! Rundtosset som en smask forelsket ungkarl, der netop har spottet sin soulmate!

#49, [high_five.wav]
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: