Contact Music har annonceret, at de planlægger at lave en tv-serie over karaktererne i deres store succes, “Mr & Mrs Smith”.

Instruktøren Doug Liman og forfatteren Simon Kinberg sætter sig sammen igen, for at udvikle spin-off serien af action hittet med Angelina Jolie og Brad Pitt.

Det er dog meget usandsynligt at serien vil beholde filmens to hovedrolleindehavere, hvorfor søgningen er gået i gang: ”Vi vil lave en landsdækkende talentspejding, og forsøge at finde den næste Brad Pitt og Angelina Jolie,” udtaler Liman.



Vis kommentarer (9)
Gravatar

#1 filmz-Bruce 18 år siden

Lyder herligt intetsigende. Ja lav endelig en landsdækkende talenspejding. Med lidt held bliver resultatet ligeså godt, som da man brugte metoden til at finde OTown.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#2 nostromo 18 år siden

hmmm, sounds stupid... And annoying to be honest...

It didn't even do that well in the box office, why make a series... There is enough junk out there...
Girl: It said my cookies aren't turned on? What am I supposed to do, pour some milk on myself and show them my tits?
Gravatar

#3 filmz-origo 18 år siden

Den serie kommer næppe til at fungere uden Brad Pitt Og Angelina Jolie. De var den eneste grund til, at den film var god.
Ignorance is blis...
Gravatar

#4 akerman 18 år siden

angelina og brad var den eneste grund til at der var nogen der gad se filmen.
Gravatar

#5 kasper0204 18 år siden

Jeg synes det lyder interessant :D

Men det er måske også fordi jeg er vild med Alias ;) Også kan de jo abre lave den i samme agent-spion-action stil :D
Gravatar

#6 filmz-nwinther 18 år siden

Den findes sgu' da allerede som tv-serie med bl.a. Maria Bello. Jeg troede at filmen var bygget over tv-serien (har ikke set filmen). Den blev da vist på tv2 for nogle år tilbage. (her er et imdb-link: http://www.imdb.com/title/tt0115277/)
Gravatar

#7 Riqon 18 år siden

filmen her i begyndelsen af ugen. Kan vist godt undvære en tv-serie.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#8 filmz-gambit 18 år siden

#6 jeg kan osse godt huske serien men de har påintet tidspunkt sagt at den er baseret på serien, selvom serien hed det samme og stort set handlede om det samme, men så vidt jeg husker vidste de begge to at den anden var spion? Min hukommelse er som en si (med meget store huller) så måske ta'r jeg fejl?
Gravatar

#9 Lawman. 18 år siden

Arbejdede de ikke sammen i serien?

Skriv ny kommentar: