-
Hvem er James Stewart?55%
-
Vertigo13%
-
Rear Window10%
-
It's a Wonderful Life10%
-
Mr. Smith Goes to Washington3%
-
The Man Who Knew Too Much2%
-
The Man Who Shot Liberty Valance2%
-
Winchester '731%
-
The Philadelphia Story1%
-
Rope1%
-
Anden Film1%
-
Harvey1%
-
Anatomy of a Murder0%
-
You Can't Take It with You0%
Stemmer i alt: 984
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#181 denox 15 år siden
Hvis du elsker at se fim, så er du en filmelsker, længere er den vel ikke.
Nu ved jeg ikke hvorfor du deltager her i debatten. Hvis det blot er for at lufte din holdning og høre hvad andres holdning, så fint. Du skal bare lære ikke at tage hvad der bliver skrevet for alvorligt og personligt. Tonen på sådanne fora er ofte meget hård og ondskabsfuld, fordi folk ikke bliver stillet til ansvar for deres opførelse. Hvis man møder de mennesker i virkligheden vil de jo ikke opføre sig på samme måde, for så kommer de hurtigt i problemer.
Men hvis du deltager i debatten for at søge andre accept af dine holdning, så lad være med at spild mere tid på det. Du får aldrig en bruger som Bruce til at anerkende at du er filmelsker, uagtet hvor gode dine argumenter er. Og det gør det bare værre (eller sjovere, afhængig af hvem man er) at du blive 'pissed' over det.
Hvis du ønsker at diskutere film på en saglig måde, gælder det om at finde de rigtige brugere, som forstår at diskturere sobert og vel-argumenteret (begge dele!), og så simpelthen ignorere alle andre.
God fornøjelse og god debat
#182 filmz-Bruce 15 år siden
Jo da. Til hver en tid. Det er jo det med argumentation, at med mindre man er låst i en given agenda, politisk, religiøs eller kunstnerisk f.eks. og derfor per definition er immun overfor argumenter til fordel for rendyrket fundamentalisme, så skal der blot argumenter til, man synes er bedre end dem man har, her og nu og vupti, så er man omvendt.
Man kan så tude over, at de argumenter, som er kommet på bordet nu i denne debat, ikke har rykket ved min holdning til konceptet "filmelsker" og det tuderi kan så komme til udtryk ved, at man skyder mig andre motiver i skoene end jeg egentlig har eller tyer til at "tonen er ondskabsfuld", når man ikke lige får sin vilje opfyldt.
#183 Thomsen 15 år siden
#184 filmz-Bruce 15 år siden
#185 filmzkim 15 år siden
#186 filmz-Bruce 15 år siden
#187 El vez 15 år siden