• "Sin City"
    58%
  • "V for Vendetta"
    14%
  • "The Crow"
    6%
  • "A History of Violence"
    5%
  • Anden film
    4%
  • "Det hemmelighedsfulde selskab"
    4%
  • "Vejen til Perdition"
    3%
  • "From Hell"
    3%
  • "Ghost World"
    2%
  • "American Splendor"
    1%

Stemmer i alt: 1920

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 PredatorX 17 år siden

American Splendor.... med Sin City lige i hælene. Men det havde været oplagt at have 300 med?
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#2 Benway 17 år siden

"Sin City" men "History of Violence" og særligt "Ghost World" er også rigtig gode.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#3 chandler75 17 år siden

# 2 Du kan da vist også godt lide "The Crow"?

Jeg stemte "Ghost World".
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#4 anders the gamer 17 år siden

Valgte Road To Perdition, som er en af mine favoritfilm. Men med V for Vendetta som en tæt to'er.

Og så er det jo snart "THIS IS SPARTA!!"-tid, men siden den ikke har haft premiere herhjemme endnu er det nok derfor den ikke er på listen #1.
Balian of Ibelin: What is Jerusalem worth?
Saladin: Nothing....Everything!
-Kingdom of Heaven
Gravatar

#5 Benway 17 år siden

#3 Jeg kan godt lide den, men jeg synes ikke den er i samme klasse som de andre. Omtrent midtvejs synes jeg den begynder at tabe pusten, og slutningen føles også lidt forhastet. Men meget flot og stemningsfulde er den helt sikkert.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#6 filmz-bobafettich 17 år siden

stemte Ghost World....damn den er finurlig, sjov og underholdende....har set den over 10 gange....hvilket er langt mere end jeg har set de andre på listen....

men sin city er nu også for fed....
Gravatar

#7 filmz-Bruce 17 år siden

Jeg hopper på Ghost World vognen!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#8 dolphinfriendly 17 år siden

Af filmene på listen er "A History of Violence" klart den bedste.

Gravatar

#9 chandler75 17 år siden

Hvor mange har så læst de tegneserier, der ligger til grund for den film, de stemmer på? :)

Jeg har sjovt nok aldrig læst "Ghost World" (muligvis fordi jeg ikke kan tro at den kan være bedre end filmen), men har ellers læst alle undtagen "A History of Violence" og "Vejen til Perdition"...
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#10 HonoDelLoce 17 år siden

Af dem på listen har jeg kun læst The Crow og Sin City.. Og selvom jeg har set alle filmene, synes jeg alligevel det var mest fair hvis jeg valgte en af de to, da jeg bedst kan bedømme dem ;)

Og af de to blev det Sin City, nok mest pga den helt rigtige tegneserie-stil - og så det er en genial film ;)

Selvom jeg nu også er ret så vild med the crow :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!

Skriv ny kommentar: