• Trailere
    40%
  • Om jeg kan lide instruktørens andre film
    14%
  • Anmeldelser
    13%
  • Hvilke skuespillere, der er med
    11%
  • Omtale på nettet
    10%
  • Andet
    6%
  • Venners reaktioner på filmen
    6%
  • Omtale på tv
    0%

Stemmer i alt: 2320

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#21 Nicki52 14 år siden

For mig er det også kombination af nævnte faktor, men stemte på den jeg bliver mest påvirket af.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#22 filmz-ab 14 år siden

#19

Okay, helt fint. Jeg synes blot ikke den var så god, og det er ikke fordi det er en rolig film:-) Blot ikke god nok. Matchstick Men fandt jeg så noget bedre, til en 4'er. Jeg er dog ikke enig med dig vedr. hans BHD.

bn (19) skrev:
Mit kriterium for at føje en film til min samling, er at jeg giver den mindst 4 stjerner


Var det også før for mig, men dog ikke alle slags 4-stjerner film. En film som A Good Year, eller Matchstick Man gider jeg altså ikke se mere end en gang. De er sete, og mere kan der ikke komme ud af dem. Nu hvor jeg samler på BR, køber jeg kun 5-6 star movies.
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#23 Åkepool 14 år siden

#16 - En god beskrivelse, som jeg er meget enig i.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#24 MMB 14 år siden

Jeg stemte klart anmeldelser. :)

Trailere er gode, men de snyder ofte en. Det, man forventer bliver et actionbrag, bliver måske kedeligt.

Anmeldelser kan få mig til at se film, jeg ellers ikke havde været interesseret i før, og endda det modsatte. :)
Gravatar

#25 mr gaijin 14 år siden

bn (16) skrev:
Det er som at se Ridley Scott holde frikvarter eller siesta.


Så det svarer altså til at se DRs børnekanal om natten? Nah, jeg tror, jeg springer over. Jeg vil hellere se ham arbejde ;)
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#26 the_paki_don 14 år siden

Nu trykkede jeg ganske vist på "Hvilke skuespillere, der er med", men tænker også, at der må være en grund til, at jeg hver fredag er på RottenTomatoes for at tjekke anmeldelser... :)

Men for mit vedkommende er skuespillere historiens drivkraft. Det er jo de personer, de skildrer, der gør, at vi finder en historie vedkommende. Skuespilleren trækker seeren/beskueren ind i historien og der er der nogle, som er virkelig dygtige, som man har lyst til at se igen og igen. Nu trak Bale mig i biografen for at se Terminator Salvation og Public Enemies og selvom begge film skuffede mig, så er der ingen tvivl om, at jeg har været mere tilgivende pga. ham.

Men ser jeg en film med Liam Neeson i rollelisten, Robert Downey Jr., Tom Cruise, Denzel og mange flere, så er jeg allerede med. Fordi jeg har tillid til deres evner.

Dog en svær poll. Trailere og instruktører kan også gøre det. Det, jeg hader ved trailers, er at der ingen magi er i film mere. Jeg ved, at en person i hvert fald ikke er i fare, fordi jeg har set i en trailer, at han eller hun også skal igennem denne situation. Der er ikke meget mystik. Og det kan jeg lide! Mystify me!
Gravatar

#27 BN 14 år siden

mr gaijin (25) skrev:
Så det svarer altså til at se DRs børnekanal om natten? Nah, jeg tror, jeg springer over. Jeg vil hellere se ham arbejde ;)


Haha. Nah, det var nu snarere filmens tempo jeg sigtede til - ikke håndværket. Ridley Scott plejer jo at lave store, actionfyldte film, hvortil der skal bruges diverse effektmagere og stuntmen, og hvor der er drama og spænding. 'A Good Year' er bare anderledes afslappet - rammerne er hverdagsagtige, tonen er romantisk, melankolsk. ... Men hvis tanken herom virker afskrækkende, bør du naturligvis holde dig væk. :-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#28 Collateral 14 år siden

Jeg tror det nærmest kan være alle mulighederne. Nogen gange er det på grund af instruktør, nogen gange pga. skuespiller (f.eks. Johnny Depp), flotte anmeldelser kan i nogle tilfælde give mig lyst til at se en film (det omvendte sker dog aldrig.) Trailere spiller af og til også en rolle.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#29 filmz-Megan Fox 14 år siden

Hvilke skuespillere, der er med
Gravatar

#30 Lady Arwen 14 år siden

Hvilke skuespillere der er med! For det er tit det der får mig til at opdage nogle film jeg måske ikke ville have set ellers. Men derfor kan trailere også godt spille ind eller instruktører det er meget forskelligt :D men mest skuespillere :D
Doctor Who <3

Skriv ny kommentar: