-
Inception40%
-
The Social Network20%
-
Black Swan18%
-
Kongens store tale7%
-
Toy Story 36%
-
True Grit3%
-
127 Hours3%
-
The Fighter2%
-
Winter's Bone2%
-
The Kids Are All Right0%
Stemmer i alt: 2637
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#51 Twister 13 år siden
Jeg har fået samme informationer. Hvis du ikke vil se forfilmen er billetten gratis. Og nej, jeg gider ikke sse forfilmen når denne alligevel ikke er relevant for selve showet. Så hellere en gratis billet :) håber de gør det på samme måde i Århus.
#52 Wangsgaard 13 år siden
#53 Slettet Bruger [2079105190] 13 år siden
På lørdag bliver vi meget klogere. Vinder David Fincher DGA er jeg ganske sikker på at TSN vinder, men jeg har på fornemmelsen at Tom Hooper vinder og så er løbet kørt. Den pris bliver meget spændende.
#54 Bruce 13 år siden
Jeg håber sandelig ikke, at vi har at gøre med så inkompetent en forsamling, at stemmer rykkes på denne vis, fremfor den egen fri vilje styrer. Der skal nok være nogle hundreder stemmer eller tusind, som er købt, men jeg er naiv nok til stadig at tro, majoriteten trods alt stemmer efter deres personlige overbevisning. Men det er nok ... naivt.
#55 Slettet Bruger [2079105190] 13 år siden
Førhen blev de ikke påvirket af kritikerne ergo kritikerne havde ikke så stor magt. De er dog ved at få lidt mere magt, men naturligvis kun de velrenommerede af slagsen.
#56 mr gaijin 13 år siden
Grunden til, at diverse film guilds (DGA, PGA, SAG og så videre) har betydning, er, at der er overlap mellem medlemmerne af akademiet og de organisationer.
Indtil videre har kun PGA valgt en bedste film, og det blev "The King's Speech". Den har akademi-medlemmerne så også givet 12 nomineringer. Så det er meget åbent, selv om kritikerne har kastet deres kærlighed på "Social Network". Og "True Grit" og "Black Swan" kan også overraske.
#57 Bruce 13 år siden
#58 mr gaijin 13 år siden
Så det er først for alvor spændende, når de forskellige guilds stemmer i forskellige retninger.
Her er en god guide:
http://cinemoose.com/guide-to-handicapping-the-osc...
#59 Bruce 13 år siden
#60 MMB 13 år siden
lol...