-
"The Ring" (original version)19%
-
"The Ring" (US version)19%
-
"The Shining"14%
-
"The Exorcist"13%
-
"The Blair Witch Project"10%
-
"The Sixth Sense"9%
-
"The Others"6%
-
"28 Days Later"3%
-
"Midsommer"3%
-
"Rosemary's Baby"3%
Stemmer i alt: 1010
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#21 El vez 21 år siden
Diesel falder let ind i Arnie stereotypen, men det lader til manden rent faktisk godt kan spille skuespil - jeg så lidt fra Boiler Room, og der var han heller ikke ringe. Hans stemme er cool nok, men jeg synes desværre ikke han imponerede i xXx, som jeg stadig væmmes ved indimellem.
Ja med Dark Water er du virkelig gået glip af en creepy sag. Den eneste forestilling jeg har set med den, var til Midnight Movie blabla gyserarrangement i Cinemaxx - har ikke set den komme op til almindelige forestillingerne i biffen, og det er en skam. Mon ikke den kan fremskaffes på DVD ?
Dog Soldiers var fed nok, har ikke set de andre du nævner.. Jeg er åbenbart også gået glip af nogle guldkorn.
Det er godt at se en pige på forum'et, jeg håber du kan håndtere en del mandehørmeri for du er kraftigt i undertal :)
#22 El vez 21 år siden
#23 filmz-Mira 21 år siden
(må vi høre citatrytterne på den?)
vez-respekt for det-jeg kan simpelthen ikke vente når der er guf på hylden.Og en god gang spanking kan man vel altid have til gode;) Men ser også ofte film flere gange-skulle nødig gå glip af noget. Jeg har nerverne udenpå, så for at se en god gyser skal jeg helst se den to gange. Første gang går med diverse nærkontakt med loftet og anden gang får jeg så endelig set filmen og effekterne;)
Boiler Room er temmelig væmmelig god! Altid noget du kan lide den så...
Mjah jeg vil sige-du/I er ikke gået glip af noget hihi med Rising og Clowns. Visualiser dette fra clowns: klovn med hugtænder med sin *måneskyder* der skyder med popcorn der udvikler sig til små monstercritters...rumskibe som cirkustelte og mennesker fanget i candyfloss-kokoner;) den er SÅ uhyggelig;)
Rising er bare den gængse monsterfilm hvor jeg stod af da et menneske blev trukket ned igennem lokummet ;O.
DogSoldiers-tjah den lovede egentlig meget godt men jeg flejnede altså helt og aldeles ud af grin da *doggen* blev knaldet noget så læsterligt over poten med den hammer...Så var der bare dømt fnisegrin resten af vejen. var sluppet bedre fra det uden det sjove og med bedre kostymer.But hey thats just me..
"It's mercy, compassion, and forgiveness I lack; not rationality. "
#24 El vez 21 år siden
Der er ikke meget der kan få mig til at gå helt kold ved en gyserfilm, det sku være når der kommer en god omgang suspense, som den scene i Signs hvor Mel G render rundt ude på majsmarken og hans lommelygte svigter. det var hårde sager for en cityboy som mig.
Men generelt gør suspense mere for mig end chock effekter - de er efterhånden blevet for forudsigelige.
#25 filmz-TC 21 år siden
Af nyere film, synes jeg at Darkness Falls har mange gode chock effekter.
#26 affe 21 år siden
Fatter ikk folk der har stemt på "The Blair Witch Project" den er da herre dårlig og slet ikk uhyggelig.
#27 El vez 21 år siden
#28 filmz-Mira 21 år siden
#29 El vez 21 år siden
#30 filmz-Mira 21 år siden