Gravatar

#1 davenport 15 år siden

/Harme on

Fuck hvor er jeg pissed over de der "reklamer" hvor man ser en pulsåre der lige skal tømmes for fedt, så jeg angiveligt skulle få dårlig samvittighed over at ryge.
Jeg er sku godt klar over at det er farligt. Men det er mange ting! Motorveje, 45´knallerter og Søren Pilmark.

Jeg anspores bare til at ryge mere af den slags. Bare for at være trodsig. Det er imo usmageligt at vise på dansk tv!

Fuck det!

/harme still on
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#2 wimmie 15 år siden

Med fare for ikke at blive lukket ind til julefrokosten så vil jeg bare sige at jeg synes det er et godt initiativ...om det virker ved jeg ikke helt men det er da et skridt i den rigtige retning - jeg stemmer dog for prisstigninger i stedet :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#3 filmz-Utyske 15 år siden

For en gangs skyld er jeg enig med davenport.

Det er sgu lige før jeg overvejer at begynde igen, bare fordi de reklamer er så idiotiske.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#4 elwood 15 år siden

[url= er sku nødt til og linke til den[/url]

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#5 chandler75 15 år siden

Jeg synes, det er noget underligt noget med sådan nogle reklamer og cigaretpakker, der lover død og (måske snart) viser billeder af rygerlunger osv.

Hvis cigaretter er så farlige, så må de jo gøres ulovlige. Det andet virker noget pjattet. Så skal vi vel også have billeder af rådne tænder på slikposer osv...
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#6 HelmerJ 15 år siden

Brænd i helvede hippie stat, jeg har ikke fået en skid af det kræft jeg er blevet lovet.
Så meget som jeg ryger syntes efterhånden jeg har fortjent det, der må laves noget kø system, så man kan komme foran hvis man gør en indsats.
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#7 Highland Park 15 år siden

#4: Haha, ja den er ret fed. :)

chandler75 (5) skrev:
Hvis cigaretter er så farlige, så må de jo gøres ulovlige. Det andet virker noget pjattet. Så skal vi vel også have billeder af rådne tænder på slikposer osv...

Ikke en dårlig idé. ;)

Men jeg tror wimmie har ret i, at prisstigninger har større effekt. Dog har jeg ikke set de omtalte reklamer.

#6: Ja, det lyder sikkert meget sjovt det kræft, men...
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#8 MOVIE1000 15 år siden

min far fik for nylig kræft af at ryge som de fleste sikkert ved, men det var også kun heldig vi opdagede det i tide.

min mor hun er stor ryger og jeg håber sgu det bliver forbudt jeg gider ikke alt det røg i huset det samme gide rmin far heller ikke mere, men det kan måske ende med at hun selv får kræft så jeg håber sgu hun stopper snart inden det er forsent, man ved aldrig hvornår det kommer, det kan komme lige pludselig.

men med hensyn til den reklame så er det ikke meningen at man skal blive utilpas af at se sin fremtid de prøver bare at hjælpe en ved at give jer et te,efon nummer som, måske kan hjælpe jer med at stoppe rygning.

men i det hele taget synes jeg at alle skulle stoppe med at ryge.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#9 davenport 15 år siden

22.10.09 - dagen hvor der blev opnået tilnærmelses enighed mellem Utyske (tidl. Kadann fyi) og Davenport.
Nu er vejene åbne for forhandlinger med Nord Korea, sundhedsreform i amerika, mere vand til Venezuela, ingen apartheid og ulovliggørelse af 45 knallerter og deres ryttere....

Skål UT ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#10 Highland Park 15 år siden

#8: Har hun tænkt sig at stoppe?
... as surely as there's a mouse behind your ear.

Skriv ny kommentar: