Halløj allesammen! Denne her besked henvender sig til alle dem, der endnu ikke har taget hul på verdens p.t. bedste tv-serie :-) Selveste DR1 begynder at vise serien i nat (woah), og de starter med 1. del af miniserien (piloten, så at sige) kl. 00.05. Hvis I ikke er oppe, så sæt maskinen til at optage!
Det er da også i rette tid at DR begynder at sende den, nu da serien er ved at være færdig og halvdelen af serien allerede er udkommet på dansk DVD. :)
Jeg har aldrig brudt mig specielt om science-fiction, men er nu ved at være halvvejs i 2. sæson og nok en af de bedste serier jeg har set. Handlingen er lidt rodet (hvor tager de dog nogle dumme beslutninger, det har virkelig været irriterende de sidste 4-5 afsnit), men skuespillet redder alt, især Kara og Commander Amadama er i topklasse.
Mary McDonnell må forresten være godt fyldt op med Botox e.l., selv Keanu Reeves har mere mimik end hende.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Eneste minus er at serien bliver vist efter midnat :(
Havde ellers før jeg så den mine bekymringer, da jeg havde den gamle serie i tankerne, men efter at have set mini-series var jeg hooked, også selvom den var dyr i anskaffelse i sin tid.
Har lige bestilt Battlestar Galactica: Razor - Extended Edition, så den glæder jeg mig til mens jeg venter på sæson 4 :)
#1 The Insider 17 år siden
#2 El vez 17 år siden
#3 The Insider 17 år siden
#4 filmz-Kadann 17 år siden
#5 elwood 17 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#6 filmz-sanjo 17 år siden
#7 filmz-Kadann 17 år siden
#8 lagoni 17 år siden
Mary McDonnell må forresten være godt fyldt op med Botox e.l., selv Keanu Reeves har mere mimik end hende.
#9 filmz-Crystalstar1200 17 år siden
Havde ellers før jeg så den mine bekymringer, da jeg havde den gamle serie i tankerne, men efter at have set mini-series var jeg hooked, også selvom den var dyr i anskaffelse i sin tid.
Har lige bestilt Battlestar Galactica: Razor - Extended Edition, så den glæder jeg mig til mens jeg venter på sæson 4 :)
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#10 filmz-Kadann 17 år siden
Razor er også rigtig god fest. :)