Gravatar

#21 filmz-Le Samouraï 17 år siden

I aften samme tid.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#22 Bohemian 17 år siden

Miniserien havde også svært ved at fange mig..men må sku sige at da jeg begynbdte at se selve serien så blev det sku ret interessant..og nu er det en all time fovorit serie..genialt!!

Davenport..giv den en chance : D
Free in serenity.
Gravatar

#23 El vez 17 år siden

Baltar alene er grund nok til at se mini'en og sæson 1. Men det tager lidt tid før man virkelig indser hvor genial karakteren er :)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#24 Bohemian 17 år siden

Baltar er genial..han har virkelig nogle gode scener
Free in serenity.
Gravatar

#25 mr gaijin 17 år siden

Jeg faldt i søvn til det i går. I don't get it. Hvad er det, der gør serien god? Hvad er det, der fanger jer?

Kan nogen linke til en anmeldelse, der uden at komme med mange beskrivelser og lignende, giver seriens selling point, og hvorfor den fascinerer?
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#26 El vez 17 år siden

Insider har anmeldt S1 her,
http://www.filmz.dk/reviews/view/1221/
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#27 filmz-sofie-mh 17 år siden

Jeg har i lang tid tænkt på at komme i gang med at se BG. Alle siger jo så mange gode ting om den, så har fået optaget første del;) Så skal den bare ses.
I don’t understand the question and I refuse to answer it.
Gravatar

#28 mr gaijin 17 år siden

#26 Han kaster om sig med superlativer, men der er stadig intet argument for dens kvaliteter. Kun konstateringer af, at det er fedt. '

Hvad er så fedt ved serien?
Gravatar

#29 The Insider 17 år siden

#28, selvom det er et stykke tid siden, jeg har skrevet den, synes jeg da, der er en del argumenter indimellem de mange passende superlativer :-)
War. War never changes.
Gravatar

#30 mr gaijin 17 år siden

#29 Ja, den er ganske fint skrevet. Jeg indrømmer også, at der er en del ting, der også vækkede min interesse for serien in the first place. Men en af sætningerne lyder:

Dette er en af de bedste tv-serier overhovedet

Hvis du/I virkelig mener det, så mangler jeg at høre lige præcis, hvad der gør, at det efter din/jeres mening forholder sig sådan. Hvad gør serien bedre end andre serier?

Skriv ny kommentar: