Gravatar

#1041 Collateral 14 år siden

#1040: Udmærket melodi, men for den da ham sangeren er tosset. Bryder mig ikke om hans vokal overhovedet. Ødelægger alt for mig. 0/6

Her er nogle seriøse guitar-skills. Længselsfuldt og sørgende. Drømmende og levende. Queen:
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#1042 NightHawk 14 år siden

# 1041 -

Ja der et vist ikke så meget andet at sige end ren verdensklasse med så smukt udførte guitar strofer, at man er lige ved at tude. 9/10.

Nu snupper jeg et af mine yndlingsnumre med dette fremragende band :



"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#1043 Collateral 14 år siden

#1042: Dejligt at hører andet end den udspillede "Human." Denne sang er herligt livlig, og har et fint mix af vokal og den rock/poppede melodi. Dog lider sangen, i mine øjne, under at den virker en smule overfladisk, og ville aldrig ende på min spilleliste, da den er for indholdsløs.
3/6

Hajens tårer flyder, men den lever i vandet, så man kan ikke se dem:
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#1044 Sweetiebellefan 14 år siden

Er ikke så meget til Rammstein mere.

7/10

Musik fra spillet LBA2.

Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#1045 I.F.F. 14 år siden


#1044

kender ikke lba men musikken er da meget sød 5/10


Klingons er nogle svin
Are you not seeing the rare bird on my shoulder?
Gravatar

#1046 BN 14 år siden

#1045:

Det lyder som noget fra synth-poppens britiske barndom, 1980erne, men i dette tilfælde er det ikke på den gode måde. Den forsanger synger jo falsk; Ja, med sin toneløse, rustne stemme får han nærmest Gary 'In Cars' Numans stemme til at lyde smuk og udtryksfuld! (Lige for god ordens skyld: Jeg kan virkelig godt lide 'In Cars', men Numans sangtalent var og er begrænset.)

2/10

Apropos 1980erne, så er her en klassiker:

http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#1047 Sweetiebellefan 14 år siden

Enig, en klassiker!

8/10

Crystal blander musik fra både Ungarn og Orienten.

Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#1048 filmz-jonasgr 14 år siden

#1047 Hun er meget sød, men musikken synes jeg godt nok ikke er meget værd. Det gør det heller ikke bedre at jeg ikke forstår lyrikken. Og så er det en noget enerverende melodi.

Nyt fra The Arcade Fire. En, synes jeg, fantastisk sang. Og så er det ikke engang Win Butler som synger den:
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#1049 NightHawk 14 år siden

# 1048 -

Endnu et rigtig godt nummer fra "Arcade Fire", denne gang med en snert af Blondie retro lyd mixet ind i sangen. Efter at ha' hørt det et par gange, lander jeg på, 8/10. :)

Var det i øvrigt ikke her i august, at det nye album udkom ?

Nu skal vi ha' en vaskeægte omgang oldschool blues-rock fra Chris og co. Enjoy! :)

"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#1050 frankdrebin 14 år siden

#1048 Ja det er sgu en fed sang! Hele albummet er faktisk skidegodt! Har været en stor fan af Arcade Fire en del år nu, og det her album ændrer hvert fald ikke på det :)

#1049 Superfedt nummer! Har altid haft en svaghed for blues-rock, har dog ingen albums der kommer i nærheden af det :(

5/6


Kunne være man skulle anskaffe et album fra Chris Isaak.. Hvilket af hans albums vil du anbefale??



I får lige et nummer fra et af mine nye yndlingband, Them Crooked Vultures.. Så dem på Roskilde i år, sad i kø i 5 timer for at komme helt op foran, og det var det hele værd! Virkelig fed koncert!

[url= One Loves Me & Neither Do I[/url]

Skriv ny kommentar: