Gravatar

#1071 BN 14 år siden

#1069 - filmfan: Mange tak for tippet og linket. :-)

#1070 - EPH333: Det var nu Narniabæver1973's link du skulle lytte til og bedømme. ;-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#1072 Batsy 14 år siden

1071# nå ups (:
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#1073 NightHawk 14 år siden

# 1068 -

Det er nu faktisk ganske udmærket, om end det også er en temmelig ordinært skåret rock-pop sang. Helt klart noget af det bedre i Eurovision mæssig sammenhæng fra de baltiske lande. Men den gode Petr Elfimov burde måske ha’ fundet sig et andet look i stedet for at kopiere Limahl :D Det passer slet ikke sammen med den type musik her. 6/10.

# 1070 -

Ah yes, gode gamle Slash. Herlig oldschool rock med masser af power og nerve. Det er sgu i orden det der. 8/10.

------------------

Nu snupper jeg en af mine yndlings-intro sange fra en rigtig cool serie med et par særdeles fremragende soundtracks, som det på det varmeste kan anbefales at tjekke ud. Enjoy :)



Introen kan ses her :

"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#1074 Collateral 14 år siden

#1073: Fed og mega catchy sang! Den tror jeg sgu skal hentes på iTunes! 5/6!

Lidt kedelig video, men talentfuld sangerinde, med et catchy nummer:
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#1075 Collateral 14 år siden

#1069: Den skal jeg helt sikkert have set så! Jeg har ledt efter den tidligere, men kunne kun finde en VHS-udgave hvilket jeg ikke rigtig kan bruge til noget. Så nu må jeg lige prøve igen :) Jeg syntes han er helt fantastisk.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#1076 BN 14 år siden

#1074:

Et virkelig godt nummer med en fed tresser-agtig sound, ikke mindst hvad guitaren angår. Det nummer skal jeg have fat i. Så tak for linket! :-)

8/10

Det følgende nummer er p.t. min absolutte favorit:

http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#1077 Collateral 14 år siden

#1076: Jamen det var så lidt. Albummet har lige fået 5 ud af 6 på Gaffa, så det lyder jo lovende.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#1078 Sweetiebellefan 14 år siden

#1076

Jeg troede det var et cover af Black.

6/10

Så er det Nordman.

Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#1079 BN 14 år siden

#1078:

Det nummer lyder rent stilmæssigt som noget der kunne være hentet fra Melodi Grand Prix, hvilket trækker ned i min bog. Mandens sangstemme er også ringe. Selve den musikalske indpakning er dog ikke den værste, omend heller ikke den bedste eller mest inspirerede.

4/10

Et nummer, som jeg altid har fundet utroligt smukt:

http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#1080 Lord Beef Jerky 14 år siden

#1079 Det virker ikke så utroligt smukt på mig. 80'er trommen er, som det nu er for det meste, ganske ensformig, og kommer man til at fokusere på den, har man meget svært ved at høre melodien. I sig selv har nummeret egentligt en fin stemning, der hovedsageligt bliver båret af de flydende keyboard-flader og en dejligt afslappet vokal, men som helhed finder jeg det hverken betagende, fængende eller interessant.

5/10

Et band jeg har lyttet en del til på det sidste:

"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"

Skriv ny kommentar: