Gravatar

#1081 Collateral 14 år siden

#1080: Super fed vokalist, men det er dog den overordnede stemning der trækker nummeret hjem for mig. Overbevisende temposkift og smukt blandede lydflader. Skide hamrende godt 6/6

Videoen der ligger på forsiden til deres nye single er fantastisk! Sangen selv er endnu bedre :):
http://www.volbeat.dk/
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#1082 BN 14 år siden

#1081:

Ikke min stil ... MEN stadig et nummer der efter min mening ligger over gennemsnittet indenfor den genre. Flot sound, god guitar og en melodiøsitet, som helt klart trækker op for mit vedkommende. Det, jeg synes mindst om, er mandens måde at synge på - en måde som ganske vist er meget almindelig blandt heavy rock-sangere, men jeg synes, det lyder anstrengt og irriterende med den der dybe stønnen (som om han sidder på toilet el. lign.) og den rullende måde at synge ordene på.

6/10

Når det gælder rock, er jeg mest til numre som dette:

http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#1083 I.F.F. 14 år siden

#1082
Fantastisk nummer 9/10

Are you not seeing the rare bird on my shoulder?
Gravatar

#1084 Sweetiebellefan 14 år siden

#1083

En klassiker

10/10

Så er det Trance fra Estland på omkring 9 minutter.

Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#1085 Skeloboy 14 år siden

Jeg har ikke som sådan noget imod trance, meget af det kan være fedt. Men det skal være meget mere stille end det nummer....og det er aaalt for langt, og generelt lidt ringe.

3/10

Gravatar

#1086 NightHawk 14 år siden

# 1085 -

En utrolig smuk og meget stemningsfuld sang fremført med en nærmest hypnotiserende engle agtig lyd af de to søstre, tilsat en indledning af Lennart Cohen som man får gåsehud af på den fede måde. Det ramte mig lige i hjertet, så det bliver 9/10.

Nu skal vi høre en virkelig smuk cover version af en vaskeægte 80'er klassiker. Det er bestemt ikke alle numre, som har godt af at blive sat ned i tempo, men det lykkedes til fulde her og jeg holder faktisk ligeså meget af cover udgaven som af den originale sang, som man kan høre i link nr. 2. Det er ført og fremmest cover versionen der er til bedømmelse, men hvis man har lyst til også at gi' originalen et par ord og/eller en karakter med på vejen, ja så er man velkommen til også at gøre det. Nok snak fra mig...Enjoy. :)



"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#1087 Skeloboy 14 år siden

#1086 - og det var på alle måder ligeså fedt i lørdags...:)
Gravatar

#1088 Sweetiebellefan 14 år siden

#1086

For megen nostalgi!

10/10

Så er det PUR med Abenteuerland.

Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#1089 Collateral 14 år siden

#1088: Overpoleret hele vejen igennem, fuldstændig uden kant. Gennemsnitlig melodi og fremførsel. Sagde mig ikke særlig meget. 1/6

"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#1090 Skeloboy 14 år siden

#1089 - det er sgu ærgeligt med A7X...deres to første var 100% klasse-album, men det er fandeme et ringe nummer, det der....2/10.

Det er trist, når man lige har set det geniale i et band, og så laver de sådan noget lal.

Vi bliver i samme band, dog det tidlige, som jeg finder meget, meget bedre:

Skriv ny kommentar: