Gravatar

#1091 Collateral 14 år siden

#1090: Wow, jeg har skamlyttet det seneste album i løbet af de seneste dage. Var også rigtig vild med det tidligere, men kan ikke hører hvor kvaliteten skulle være faldet. Må hellere springe over dette nummer da jeg jo allerede har bekendtgjort at jeg syntes ret godt om dem.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#1092 I.F.F. 14 år siden


#1090 Det lyder alt for friseret til mig, det lyder som "backstreet boys gone metal" 3/10


Kokosnødder

Are you not seeing the rare bird on my shoulder?
Gravatar

#1093 Lord Beef Jerky 14 år siden

#1092 Hahahaha, helt enig!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#1094 Collateral 14 år siden

#1092: Fuldstændig uenig.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#1095 Collateral 14 år siden

#1092: Wow det var eddermame plat 0/6.

God gammeldags melodiøsitet:
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#1096 Skeloboy 14 år siden

#1091 - der er bare meget mindre lir og metal over det nye A7X. Det er meget mere nu-metalish.

White Stripes er jeg heller ikke helt så vild med, selvom det da er bedre end mange andre nuværende rock-bands. 5/10 til dem.

<<< et af det mest interessante nye rock bands, IMO (og med nye mener jeg 00'erne)
Gravatar

#1097 Collateral 14 år siden

#1096: Nu har jeg måske også mindre genreforbundne krav som lytter. Ved godt du hører meget forskelligt, men lyder samtidig som om du i høj grad sætter dine forventninger til den enkle kunstner efter genre. For mig betyder det mest om det lyder godt, og om det har nerve. Syntes Black Mountain nummeret lyder interessant, men står lige over en runde :)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#1098 Skeloboy 14 år siden

#1097 - jeg har ingen genrekrav overhovedet. Det er da lidt irriterende den måde, du lige skyder en holdning i skoene på mig. Men synes bare ikke det lyder godt.
Gravatar

#1099 Collateral 14 år siden

#1098: Beklager min formulering. Syntes bare din kritik af A7X gik meget på at de ikke var "metal" nok, så det opfattede jeg som en genrebaseret kritik.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#1100 filmz-jonasgr 14 år siden

#1096 Det er da fedt, at der også er andre som synes at Black Mountain er rigtig gode. Men de er selvfølgelig også fra Canada. Canada laver for tiden, synes jeg, det mest interessante musik. Sangen Angels synes jeg er en fantastisk sang. Tyrants er dog også rigtig god. I øvrigt kommer de jo med et nyt album her til september. 9/10

"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"

Skriv ny kommentar: