Gravatar

#101 filmz-yoshimura 16 år siden

#100 A Perfect Circle er superfede - virkelig guf i min musikverden, så Judith får 8/10 (men hele pladen samt efterfølgeren er suveræne).

Nu til et band, der efterhånden har mange år på bagen. De deler som regel vandene i forhold til, om man kan lide dem eller ej, og ofte er det på grund af forsanger/bassist Geddy Lee.

Her kommer [url= - Nobody's Hero[/url]
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#102 nakalay 16 år siden

#100 APC laver fantastisk musik, og dette nummer er på ingen måde en undtagelse. Jeg ville næsten have det dårligt med at give sangen mindre end 10/10, så sådan må det blive.

#101 Det siger mig egentlig ikke noget særligt. Jeg giver den 2/10 +/- 1/10, alt efter planeternes konjunktion. :)

Jeg byder ind med noget Anthony and the Johnsons.
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#103 dyg 16 år siden

Rigtig god melodi, men Antony's stemme kan jeg ikke fordrage. Hans vildt overdrevne vibrato giver mig kvalme. Med Antony: 4/10. Med en "bedre" sanger: 7/10.

Lidt [url= Lips[/url].
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#104 NightHawk 16 år siden

# 103 -

Kan sådan set godt li’ musikken, men synes ikke rigtig der er den store melodi i nummeret. Det bliver lidt for ensformigt i længden især når titlen bliver gentaget så mange gange, ja så føles det hele lidt som ét langt omkvæd, der aldrig rigtig bliver forløst videre som helt nummer. Mht. forsangerens stemme, som jeg synes er rigtig god, så minder den mig om forsagerens fra det danske band Moi Caprice. Musikken er dog vidt forskellig, men sjovt at stemmerne lyder så ens. 6/10.

Nu vover jeg pelsen og lægger et nummer op med denne rødhårede skønhed, som jeg kun har hørt meget lidt med. Lige umiddelbart synes jeg det lyder rigtig godt, minder lidt om Tori Amos, så ku’ godt være at dette album finder vej til min samling :

"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#105 Chili bom bom 16 år siden

#104 Udemærket nummer - meget sødt. 7/10 :)


Og nu til noget TOTALT andet....en dansk gruppe som jeg altid har kendt til men først rigtig er begyndt at høre nu, stærkt inspireret af en veninde der er giga fan ;)

Min ven har i øvrigt lavet videoen :
"Livet er fan'me til at holde ud" - Buster
Gravatar

#106 tiany 16 år siden

#105 Jeg har meget svært ved meget dansk hip hop. Det er et udemærket nummer, men det er ikke noget jeg har lyst til at høre flere gange. 6/10


Den her har jeg hørt en del på det sidste og jeg synes hun har lavet nogle geniale numre - den gør mig egentlig trist:
[url= Bush[/url]
Valar morghulis
Gravatar

#107 Bobby Singer 16 år siden

# 106 Faktisk et ganske smukt og rørende nummer. 8/10

Next: [url= Barkley[/url]
Idjit
Gravatar

#108 tiany 16 år siden

#107 Synes det er det eneste rigtig gode nummer som Gnarls Barkley har lavet og videoen er jo en klassiker 8/10


Jeg fik jo lige et nyt album igår og for mit vedkommende føler jeg mig næsten tilbage i 1991, når jeg hører det her nummer: [url= Unforgiven III[/url]
Valar morghulis
Gravatar

#109 duuk74 16 år siden

#108
Er personligt mere vild med deres tidligere albums, før det blev rock, men det der er ok.

Omkring 2:30 kan jeg høre en "inspiration" fra dem her:




Her er et nummer fra de 3 brødre (og præstesønner) fra Leon. Fra et i øvrigt, fremragende album.

http://www.deezer.com/track/631836

Synes de har et rigtig fedt "70'er agtigt" feel over deres musik, og en fantastisk energi og drive.
100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#110 NightHawk 16 år siden

# 109 -

Du har faktisk selv sagt det. Fantastisk energi og drive så det batter! Retro rock'n roll på den fede måde. :) 8/10.

Og nu en sang der er dedikeret til alle jer natteravne derude, som stadig hænger fast foran skærmen. Hæld en kop kaffe op, la' aromaen fylde stuen. Skru så godt op for lyden og læn jer tilbage i stolen de næste 5 minutters tid. med lukkede øjne og slap heeeelt af :

"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."

Skriv ny kommentar: