Gravatar

#111 tiany 16 år siden

#110 Måske er det netop fordi jeg sidder og hører nummeret her midt om natten, men lige nu fortjener det helt sikker 9/10, men jeg kan generelt godt lide Gary Moore.


Jeg ved der ikke er så mange andre, der er så vilde med Sting som jeg er, men derfor skal I ikke slippe for at høre på ham:
[url= This Time[/url]
Valar morghulis
Gravatar

#112 duuk74 16 år siden

#111

Det var da et dejligt nummer at vågne op til på en herlig solskinssøndag. Det ryger dog ikke helt til tops i min bog, men godt er det.

Her er lidt chill out:

http://www.deezer.com/track/55018
100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#113 NightHawk 16 år siden

# 112 :

Oh yeah, det er sgu bare et lækkert lækkert nummer. Store tunge basgange der sender dig lige i drømmeland, akkompagneret af en luftigt kor der stryger dig med håret. Så blir det bare ikke bedre. 10/10.

Nu skal vi en tur i rummet med et par danske astronauter på afveje :

"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#114 dh-ad 16 år siden

#113

Ikke lige min stil... Lidt flad pop. 3/10

Over til en firserklassiker som jeg ikke kendte før, jeg genså "The Lost Boys" for 14 dage siden:

[url= Lost Boys - Tim Capello - I Still Believe[/url]
I can't express anger. That's one of the problems I have. I grow a tumor instead. -Manhattan (1979)
Gravatar

#115 tiany 16 år siden

#114 Kan der være for meget 80er over en sang? - Ja, det må jeg så konkludere, at det kan der. Jeg kan godt lide 80er musik, men den her har lige nøjagtig så meget 80er-feeling at jeg bliver træt af den inden den er færdig... Men den skal da have plus for at den fik mig til at trække på smilebåndet over den pumpede saxofonist 4/10


Noget helt andet:
[url= Cassidy[/url]

Ekstra info: Hun fik aldrig en rigtig pladekontrakt, inden hun døde af kræft og derfor er der også kun "hjemme-optaget"-videoer med hende. Men hun opnåede stor popularitet i England 5 år efter hendes død, med hendes version af Somewhere over the rainbow
Valar morghulis
Gravatar

#116 dh-ad 16 år siden

#115 Uhh, den bliver jeg lige nødt til at tage op.

Stakkels pige, synd at det skulle gå hende så skidt... 7/10 :-( Men hendes version når desværre ikke Israel Kamakawiwo'ole's "version"/medley til anklerne...

[url=

Og han er desværre også død. :-(
I can't express anger. That's one of the problems I have. I grow a tumor instead. -Manhattan (1979)
Gravatar

#117 tiany 16 år siden

#116 Ja jeg er også helt vild med Israel's version. Men den er noget helt andet :)
Valar morghulis
Gravatar

#118 dyg 16 år siden

#116 - Sad og lyttede til ham så sent som i går, han havde en fantastisk stemme.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#119 filmz-jonasgr 16 år siden

Yeh det er en fantastisk sang.

Ny single fra dette band fra Texas.

"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#120 tiany 16 år siden

#119 Ved ikke helt hvad jeg skal synes. Nok ikke lige min kop te, den siger mig intet 3/10

Jeg tror jeg er ved at forelske mig i den her sang:
[url= Kravitz[/url]
Valar morghulis

Skriv ny kommentar: