Gravatar

#1241 stoffer 13 år siden

#1239 - Jeg var stor fan af SoAD for nogle år tilbage og synes at nogle af Serjs soloting er fedt. Dette er dog ikke en af disse. Teksten synes jeg virker klodset og apropos Narniabæver minder omkvædet mig om en halvskidt melodi grand prix sang. Jeg har ikke andet end respekt for kunstnere der tør bevæge sig væk fra deres gennembrudsgenre, men her synes jeg altså ikke at resultatet er faldet heldigt ud. 2/6.

En ny skal vi ha':
Now the thing to remember, boys... flies spread disease, so keep yours closed!
Gravatar

#1242 Collateral 13 år siden

#1241: Hold da op var, der fandt vi da vidst lige noget at være rivravruskende uenige om.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#1243 BN 13 år siden

#1239:

De første 1½ minut lyder godt, men nummeret skæmmes efter min mening af et svagt omkvæd, der kunne have været reddet af et midlertidigt ophold i eller en ændring/variation af den konstante rytme og/eller ditto af guitarerne, som spiller det samme hele nummeret igennem.

Jeg kan ellers godt lide den sound, dette nummer har. Men der mangler ligesom noget.

5½/10

http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#1244 Sweetiebellefan 13 år siden

#1243

Det var tider.

10/10

Så er det Bukkene Bruse.

Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#1245 stoffer 13 år siden

#1243 - Det må man sige. Men jeg tog åbenbart også så meget fejl at BN har valgt at ignorere mit indlæg fuldstændig!
Now the thing to remember, boys... flies spread disease, so keep yours closed!
Gravatar

#1246 BN 13 år siden

stoffer (1245) skrev:
#1243 - Det må man sige. Men jeg tog åbenbart også så meget fejl at BN har valgt at ignorere mit indlæg fuldstændig!


Haha. Nej, det var skam sangen i dit link, jeg anmeldte. Jeg skrev blot "#1239" ved en fejl. Min anmeldelse passer jo også kun på Blonde Redheads sang. (Der ER jo op til flere ophold i rytmen på det i øvrigt elendige nummer med Serj Tankian.)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#1247 Skeloboy 13 år siden

#1244 - det er meget, meget bedre sammenlignet med, hvad du ellers poster...:), og kan godt lide folkemusik, men synes ikke lige det nummer er rigtig fedt. 4/10

Her er et skotsk band kaldet Battlefield Band...første halvdel er afsindig smuk, og det synes jeg så også anden halvdel er, men hvis man ikke kan lide sækkepibe(they play outlawed tunes on outlawed bagpipes), så er man fucked.

Gravatar

#1248 Collateral 13 år siden

#1246: Og vi plejer ellers at kunne blive enige om det der med musik ;)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#1249 Antlion 13 år siden

#1247:

Meget traditionelt og smukt, men entusiasmen svinder ligeså stille ud jo længere hen i nummeret, vi kommer. Ellers er det et dejligt stykke musik. 6/10!

Nummeret "The Beaches of St. Valery" fra samme album er forresten enestående.

---

[url= Snares - Felbomlasztott mentőkocsi[/url]
Gravatar

#1250 Bobby Singer 13 år siden

#1244 Jeg kan ikke klare det mere, jeg får snart et mentalt nedbrud!
Idjit

Skriv ny kommentar: