Gravatar

#1251 BN 13 år siden

Collateral (1248) skrev:
#1246: Og vi plejer ellers at kunne blive enige om det der med musik ;)


Ikke lige den her gang. Hehe. ... Undskyld, hvis jeg ikke lige udtrykte mig særlig diplomatisk. Jeg var bare hæmningsløst ærlig. ;-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#1252 Collateral 13 år siden

#1251: No problem :)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#1253 filmz-jonasgr 13 år siden

#1249 Når jeg lytter til sådan et stykke musik, plejer jeg altid at danne mig nogle billeder. Det er fantastisk musik til at lade tanke flyde og bare visualisere hvad der falder en ind. Det minder mest om alt som et tema til noget gotisk horror. Mest af alt tænker jeg på historier fra Poe eller Hawthorne. Så i den forstand er det et godt nummer. 7/10.

Jeg synes det er fedt når nogle grupper bare ud af ingenting udgiver noget nyt musik, uden at annoncere for det eller andet. Det har Wolf Parade gjort da de i dag valgte at udsende to nye sang, eller rettere det ene af dem har de spillet live før. Her sangen som ingen har hørt før:
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#1254 Batsy 13 år siden

1253# Rigtig funky og dejlig sang 8/10 :)

Den her er virkelig en overset sang for den er fanme god når det kommer til blues. Den er skrevet og sunget af den tidligere medlem af guns n roses. Som var med til at skrive næsten alle sangene, Izzy Stradlin.

"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#1255 Chili bom bom 13 år siden

#1254 Ganske udemærket nr. faktisk...kendte ikke lige til det, men giver det 7/10 :)


Og nu til en go gammel klassiker :) Det gør denne kolde tid lidt bedre efter min mening:
"Livet er fan'me til at holde ud" - Buster
Gravatar

#1256 Batsy 13 år siden

1255# Han er utrolig overset, som du kan se på hans wievs d.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#1257 Sweetiebellefan 13 år siden

#1255

En legende.

10/10

Så er det musik fra Letland.

Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#1258 Antlion 13 år siden

Poppet folkemusik med overdrevet flad instrumental side, der forsøger at gøre nummeret mytisk. Nej tak. 4/10!

---

[url= Karaindrous tema til Angelopoulos' "To Meteoro vima tou pelargou"[/url]
Gravatar

#1259 chronaden 13 år siden

#1258
Tak for den, ryg på min favorit liste.

Herligt, smukt, sørgeligt stykke musik man prøver at finde en sammenhæng til en film man har set, men lykkedes ikke. 8/10


Valravn, en kombi af dansk og færørisk, folk, electronic, eksperimental.
Nummeret "Marsk" er en af mine favoritter fra dem:
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#1260 Skeloboy 13 år siden

Lang tid siden, jeg har hørt Valravn. Det er sgu et ganske fedt nummer. 8/10.

Kender du Sorten Muld?

[url= er der punk![/url]

Skriv ny kommentar: