Gravatar

#1331 Skeloboy 13 år siden

Hmm...ikke sådan rigtig fedt. 4/10

[url= til 90'ernes absolut fedeste grunge-nummer[/url]
Gravatar

#1332 Antlion 13 år siden

#1331:

Fedt nok nummer. Den lettere banale lyrik balancerer faktisk rigtig godt med musikken 7+/10!

Er filmen "Singles" noget værd?

Og nu til en udødelig klassiker af Brian Eno, som i særdeleshed huskes for Robert Fripps faretruende guitarsolo:

[url= Eno - Baby's on Fire[/url]
Gravatar

#1333 Sweetiebellefan 13 år siden

Brian Eno er gud!

10/10

Så er det Konyr fra Kazakstan.

Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#1334 I.F.F. 13 år siden

#1333 Udemærket nummer, vokalen er dog lidt flad 7/10

Ja jeg er en sucker for 80erne
Are you not seeing the rare bird on my shoulder?
Gravatar

#1335 stoffer 13 år siden

#1334 - Meget gennemsnitligt 80'er pop, men ikke det helt elendigt om end en smule primitivt. Der kunne med fordel lige skæres to minutter fra.
5/10

Vi skal nu have fat i Mr. Sample himself, RJD2:
Now the thing to remember, boys... flies spread disease, so keep yours closed!
Gravatar

#1336 Skeloboy 13 år siden

RJD2 er ganske fedt. Dejligt chillet, 7/10 . Det kan ikke få mere lige nu, fordi jeg ikke er helt humør til det :)

[url= mere til dette lige nu[/url]
Gravatar

#1337 Antlion 13 år siden

#1336:

Er du dedikeret hardcore punk fan, eller? :)

Teksten bliver for meget af gode for mig, og den forekommer næsten ironisk, til trods og i form af al vreden. 5/10!

Selvom jeg er mere til deres tidligere materiale, vil jeg nu linke til det velsagtens mest roste nummer af The Who:

[url= Who - Baba O'Riley[/url]
Gravatar

#1338 Skeloboy 13 år siden

#1337 - hehe, dedikeret og dedikeret, men jeg nyder da en god gang hardcore i form af Hatebreed, Terror, Sick Of It All etc. og har været til Fredericia Hardcore Festival 5 gange...:)
Gravatar

#1339 Batsy 13 år siden

1337# Rigtig godt nummer! (:

8/10


Nu til den her sang-

"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#1340 MMB 13 år siden

#1337

Babe O'Riley er en klar 10'er, og sangen formår at fange ungdommens mentalitet på smukkeste vis. Det er muligvis The Who's bedste sang, hvis du spørger mig, og der er mange gode at tage af.

#1339

Det er langt fra min yndlings Guns N' Roses sang, og desværre virker sangen ret anonym for mig, og den har ikke rigtig nogen gennemslagskraft, som en sang som f.eks. Don't Cry. Når det er sagt, så er den da ganske hæderlig, og kan bestemt lyttes til.

6/10
____________________________
Nu skal vi høre noget hip hop - nærmere bestemt Dr. Dre's nyeste single fra det kommende Detox album. Dette er Kush sammen med Snoop Dogg og Akon:

Skriv ny kommentar: