Gravatar

#1471 Mr. Chriss 13 år siden

Bedøm det her
Gravatar

#1472 Skeloboy 13 år siden

#1471 - du skal lige give en kommentar til 1470 først

Whispering Horse (1470) skrev:
og fandt ud af at det er en art metal

Metal-elementerne er lettere at høre her:
Men der er ikke noget skriv i nogen af sangene
Gravatar

#1473 Batsy 13 år siden

#1470, faldt i søvn under den sang! ikke at det dårligt eller noget men blev helt afslappet og en dejlig rolig takt syndes jeg. Min mave fik det meget bedere efter søvnen. Så tak for at kurerer den! :P 10/10



Min tur, det ikke en rigtig sang men en slags mellem Slashs velvet revolvers musik fra sangen "slither". Hvor man har mixet det med Axl roses stemme fra hans sang "If the world" fra det nye Guns N roses.


Virkelig fed og sådan burde Gnr Lyde i dag.

"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#1474 Collateral 13 år siden

#1473: Jeg var faktisk overrasket over hvor lidt man kan hører at det er splejset sammen af to forskellige sange. Lyder sgu ret lækkert egentlig. 5/6

Førstesingle fra Radioheads nye plade - husk at skrue godt op for kvaliteten:
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#1475 ksaku 13 år siden

#1474 forsangeren var så frastødende visuelt, at hårene rejste sig i nakken på mig.

Musikken var under middel meget simpel og ingen nytænkning, vokalen var vel ok dog osse anstrengende i længden lyrikken var i mine øre håbløs, med fremtoningen og hele den stemning der bliver lagt op til burde lyrikken i det mindste have noget på hjerte.

Undskyld det negative pis, jeg har muligvis været meget negativ påvirket af det visuelle. Og skal måske genlytte med lukkede øjne om et par dage, således det kommer en mere objektiv vurdering af musikken.

[url= - Poison Lips[/url]
Gravatar

#1476 Collateral 13 år siden

#1475: Ja det kan du da prøve. Er uenig på alle punkter, især omkring lyrik og vokal, som i mine ører er fantastiske. Synes hele stemningen er fantastisk smuk.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#1477 Collateral 13 år siden

Collateral (1476) skrev:
#1475: Ja det kan du da prøve. Er uenig på alle punkter, især omkring lyrik og vokal, som i mine ører er fantastiske. Synes hele stemningen er fantastisk smuk.


Underbygning af påstand :)

"Slowly we unfurl
As lotus flowers
And all I want is the moon upon a stick
Dancing around the pit
Just to see what it is
I can't kick the habit
Just to feed your fast ballooning head
Listen to your heart"
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#1478 Antlion 13 år siden

#1475:

Kedelig pastiche, der med sit fundament i electro og Italo flades yderligere ud, desto længere hen i nummeret, vi kommer. 4/10!

Følgende er hvad Brian Eno udarbejdede ud fra Bryan Ferrys efterspørgsel om "månelyde", konkluderende i et mesterligt nummer fra debutalbummet af Roxy Music:

[url= Music - Ladytron[/url]
Gravatar

#1479 ksaku 13 år siden

#1478 8/10
Gravatar

#1480 Skeloboy 13 år siden

#1479 - hehe. Så skal du komme med en kommentar og poste et nyt nummer :)

Skriv ny kommentar: