Gravatar

#151 tiany 16 år siden

#150 Ikke lige min genre, men det kan fint høres. Men hvis Birthe Røhn Hornbeck kan lide nummeret... så ved jeg sgu ikke hvad jeg skal sige ;) 6/10

En comeback single fra et af 90ernes britpop bands:

Og som BT's anmelder skrev "jævnt hjernevaskende førstesingle", men jeg synes den er fed
Valar morghulis
Gravatar

#152 Chili bom bom 16 år siden

#151 Det er absolut et godt nummer, men alligevel lidt for stener i længden. 7/10.

#150 haha total go stil my brotha'! 8/10

Jeg har hørt at denne sang skulle være Lars Løkke Rasmussens foretrukne når han er på "weekend konferencer" ;)
:
"Livet er fan'me til at holde ud" - Buster
Gravatar

#153 dyg 16 år siden

Selvom jeg selv bor i 8210, så kan jeg intet godt se i LOC og selvom Suspekt da er bedre end LOC, så siger det mig mindre end tre hårde knytnæve-slag i maven - 2/10.

Psycho!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#154 Chili bom bom 16 år siden

#153 hehe det skulle nu også ses i sammenhæng til det med Lars løkke - ellers havde jeg ikke belemret jer med sangen - jeg ved godt at folk herinde vil ha guitar ;)

Anyway tilbage til dit indlæg...synes slet ikke om sangen. Den var kedelig og den gav mig lyst til at slukke før den sluttede. Og var han et forsøg på at være sjov? Det mislykkedes ihvertfald hos mig..den får 1/10 - alene pga. bukserne!


Og her til en anden genre igen...synes videoen er federe end sangen, men se for jer selv :
"Livet er fan'me til at holde ud" - Buster
Gravatar

#155 dyg 16 år siden

Aner ikke hvor videoen kom fra, ligner noget hjemmebikset - Burde bare have taget Deezer, men jeg var for doven, så jeg tog det første og bedste :]
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#156 tiany 16 år siden

#154 Ikke lige det bedste nummer med Rammstein efter min mening, men det kan nu godt gå. Du har ret i at videoen er bedre end sangen og det trækker også lidt op i min karakter - så den får 7/10


Guitar og intet andet: [url= cab for cutie[/url]
Valar morghulis
Gravatar

#157 NightHawk 15 år siden

# 156 -

Selv om det hele er en anelse deprimerende, så kan jeg rigtig godt li' melodien og hans vokal. En meget enkel men utrolig velklingende sang. 7/10.

Nu skal vi modsat op i den helt anden ende af humørbarometeret med en sang så tilbagelænet, at bandet her med nemhed ku' vinde VM i Limbo. Er det virkelig Ethan Hawke, tænker du måske, der fjumrer rundt her som lummer scorekarl ? Nop, men det er dæleme tæt på i denne ultimative partybasker :

"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#158 tiany 15 år siden

#157 ahhh Sugar Ray, det er godt nok længe siden man har hørt fra dem, men kan læse de er ved at lave et nyt album.
Jeg føler mig gammel når en kommentar på youtube lyder: "Jeg kan huske min far hørt dem meget i 90erne." jeg ved godt at faren kan være en fyr på 50år, men i min verden er det altså mest unge mennesker der hørte Sugar Ray. Og tænk at man en gang synes Mark McGrath var vild hot - det synes jeg ikke rigtig mere. Men den skal alligevel have 8/10


Der er alt for lidt klassisk musik i denne tråd, så her får I lige lidt violin og fløjte:
[url= de lune[/url]
Valar morghulis
Gravatar

#159 inflector 15 år siden

#158 smukt er det, men også lidt kedeligt. Jeg hører ikke meget klassisk musik da det ikke siger mig alverden, selvom meget af det selvfølgelig er flot, så siger det mig ikke ret meget 5/10.

Jeg smider et nummer med lidt mere gang i ind i tråden, fra det engelske indieband The Zutons. Et band jeg lige har opdaget og som jeg synes svinger mægtig godt.

selfimprovement is masturbation
Gravatar

#160 tiany 15 år siden

#159 Det er også mægtig godt og væsentlig bedre end Amy Whinehouse udgaven(jeg kan ikke klare det kvindemenneske). Det her rocker meget mere og forsangerens stemme har en fed "edge" i den. 8/10


Advarsel pop i den poppede udgave!
Jeg er sikker på mange i denne tråd vil hade den her, men bare vent og se, den bliver et kæmpe hit og ikke kun fordi det er Beyoncé, men fordi den er drøn catchy
Valar morghulis

Skriv ny kommentar: