Gravatar

#1721 Collateral 13 år siden

#1718: Jeg frygtede helt for at det ville være en stillestående omgang stener electronica, som det jeg sidst vurderede i tråden, men det her er jo fedt! Det er det modsatte af stillestående, og ganske catchy, med mange særprægede elementer, særligt på den vokale side. Jeg synes godt om den alternative instrumentering, og det faktum at der hele tiden sker noget i nummeret, som nærmest bevæger sig gennem faser, meget interessant, og langt fra det jeg havde frygtet.

7/10

Selv vil jeg spille noget der måske er en tand lettere tilgængeligt, men ikke desto mindre stadig er catchy, og ganske fedt:

[url= Rasmus - Night After Night (Out of the Shadows)[/url]
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#1722 Antlion 13 år siden

#1721:

Tilgængeligt, det ved jeg nu ikke. Jeg havde svært ved at komme igennem nummeret. Selvom det ikke just er dårlig musik, bliver det den sædvanlige indie smøre af gotik og melodrama, hverken iørefaldende eller originalt. 5/10!

[url= Erickson - Night of the Vampire[/url]
Gravatar

#1723 Bruce 13 år siden

#1722 Ikke ringe. Kan godt lide stilen, stemningen og hans vokal.

7.5/10

[url= and the Pan - Waiting for a Train[/url]


Et band jeg var ret optaget af et par albums i 80'erne.
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#1724 NightHawk 13 år siden

# 1723 -

Jeg kender ikke lige dette band, men umiddelbart minder det en del om Laid Back. Selve nummeret her er lige lovlig langt i forhold til den begrænsede variation det indeholder. Når den dog dukker op cirka. 2 min. og 4 min. inde, samt ved afslutningen, så lyder det faktisk ret godt. Men ellers så er der lidt for meget jam session over det til min smag. 6/10 :)

Nu snupper jeg en de sange med Bruce Springsteen, som jeg synes er en af hans aller smukkeste. Enjoy :)

"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#1725 Bruce 13 år siden

#1724 Nu det er mig, som kommer til fadet igen, så vil jeg godt respondere med et 10 tal ... who would've guessed ;)

Du bør høre denne version af [url=

Jeg har aldrig været en Pink Floyd mand, andet end at kunne sætte pris på musikken ud fra et decideret teknisk synspunkt. For mig har deres musik ofte manglet sjæl. Der var et Engelsk band som i slutningen af 70'erne var en slags mini Pink Floyd, 10 CC. De var perfektionister på en scene og jeg oplevede bandet i Falkoner i 1978, min første koncert. Desværre var bandet kun få år i deres originale besætning med Graham Gouldman, Eric Stewart, Kevin Godley og Lol Creme. I den periode lavede de formidabel musik.

Mit yndlings livenummer er [url= The Benefit[/b][/url].

Har "du" ikke tid, så skru frem til 8:55 og skru HELT OP!!!

Ekstra nummer:
[url= for Art's Sake[/url]
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#1726 Antlion 13 år siden

Antlion (1712) skrev:
[url= - Divine Moments of Truth[/url]


DMT. Nu giver galskaben mening...
Gravatar

#1727 NightHawk 13 år siden

Bruce (1725) skrev:
#1724 Nu det er mig, som kommer til fadet igen, så vil jeg godt respondere med et 10 tal ... who would've guessed ;)

Du bør høre denne version af [url=

Det var bestemt en rigtig fed udgave, og herlig stemning blandt publikum. Det klær i øvrigt virkelig sangen at blive sat lidt ned i tempo, og Springsteens vokal er jo bare fyldt med en power og et nærvær, der går lige i hjertet. Springsteens tekstarbejde er nok det, som jeg beundrer allermest ved ham som kunstner, og især teksten til "Brilliant Disguise", har jeg altid synes var noget helt specielt.

Nu har jeg hørt ham on/off siden slutningen af 80'erne, men er på ingen måde i nærheden af at vide ligeså meget om ham som du gør, så du kan garanteret nævne en række sange med ham, som du mener er endnu bedre hvad teksten angår. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#1728 Bruce 13 år siden

#1727 Hvor jeg føler Bruce er gået et gear ned i originalitet fra mesterværksperioden 1975-1981 (ja jeg vil efterhånden regne 1973 med, fordi The Wild The Innocent and the E Street Shuffle efterhånden har fået den vildeste renæssance), så er han tekstmæssigt stadig ligeså god, som han altid har været.

Jeg vil kunne pege for mange store tekster ud i hans repertoire til, at det giver mening for mig at selektere nogle ud :)
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#1729 PredatorX 13 år siden

[url= :D[/url]



[url=
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#1730 Hr. Nielsen 13 år siden

#1729 Skal da love for i får alt skidtet væltet ud af kroppen;) Lyder proof´, men for mit 'utrænede' øre, kan det minde lidt om flere andre bands, som f.eks. Strychnos (som måske er lidt mindre råt?)
I have my principles - And if you don't like them, I have others

Skriv ny kommentar: