Gravatar

#1731 PredatorX 13 år siden

#1730

Hehehe jo altså, for folk som ikke gør sig så meget i metal, kan meget af det let virke meget ens. Ligesom jazz gør det, hvis man ikke kender til det. Eller techno. Jeg tror faktisk alle musik genrer er sådan. Især hvis man ikke bryder sig synderligt om det :)

Sjovt du nævner Strychnos af alle bands haha :) Vores guitarist spiller i det ;) Jeg vil dog mene at vi er milevidt fra at spille samme slags musik (vores guitarist komponerer heller ikke musik til Strychnos)... Strychnos er ret simpelt og relativt "langsomt", hvor vores er langt hurtigere og mere teknisk.
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#1732 Hr. Nielsen 13 år siden

PredatorX (1731) skrev:
Sjovt du nævner Strychnos af alle bands haha :)
Jeg nævnte det fordi jeg kender Martin Leth, deres forsanger, en lille smule og igennem ham har hørt lidt af deres musik. Men du har ret, musik kan ofte lyde meget ens hvis man ikke sætter sig ind i genren. Jeg skal dog understrege at jeg intet har imod den hårde heavy, selv om jeg ikke smider den på derhjemme (det nærmeste er Judas Priest, Metallica og måske enkelte andre popmusikere i den dur;). Der er jeg nok lidt konservativ og poprocket:D
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#1733 PredatorX 13 år siden

Thomas E. Nielsen (1732) skrev:
Jeg nævnte det fordi jeg kender Martin Leth, deres forsanger, en lille smule og igennem ham har hørt lidt af deres musik. Men du har ret, musik kan ofte lyde meget ens hvis man ikke sætter sig ind i genren. Jeg skal dog understrege at jeg intet har imod den hårde heavy, selv om jeg ikke smider den på derhjemme (det nærmeste er Judas Priest, Metallica og måske enkelte andre popmusikere i den dur;). Der er jeg nok lidt konservativ og poprocket:D


Sjovt nok :) Hvor kender du ham fra? Jeg har kendt ham i mange år :)

Og der er nu ikke noget i vejen med at være konservativ! hehe
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#1734 Hr. Nielsen 13 år siden

Small world......Igennem mit gamle arbejde på Udby Behandlingshjem (på Fyn), hvor han ofte har været vikar igennem de næsten 10 år jeg var ansat der. Vi har desuden delt et par oplevelser igennem årene:-D
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#1735 PredatorX 13 år siden

#1734

Ah ja sjovt nok. Ja det er godt nok en lille verden nogle gange :)
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#1736 Skeloboy 13 år siden

Bruce (1725) skrev:
Mit yndlings livenummer er [url= The Benefit[/b][/url].

Det er sgu ret fedt, men det virker til tider lidt rodet, og så har det også en helt bestemt 70/80'er lyd, jeg ikke bryder mig så meget om. Det er ganske fint basspil, men det er ej noget, der imponerer mig. Nummeret er som helhed ganske godt, men også en anelse kedeligt...6/10

PredatorX (1729) skrev:
hvad synes I så om mit band?? :D

Det er sgu ganske habilt. Men guitaren irriterer mig ret meget i starten...og stykket fra 2.50-3.00 er ret rodet...men ellers er det ret fee' :)

And now to something completely different:
[url= - Ulvsblakk[/url]
Gravatar

#1737 Batsy 13 år siden

1736# Ret smukt og fedt nummer, ikke lige min stil men den får sku 7/10
My turn, det her er noget af de nye Guns N' Roses har lavet, og synes selv det er en rigtig smuk og god sang,

"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#1738 Skeloboy 13 år siden

Med alt respekt for dit favoritband...så er det nummer meget, meget dårligt...lige fra de elektroniske trommer i starten, hans meget fesne vokal og den utroligt kedelige opbygning...

3/10

Jeg bliver lige ved Ulver...eftersom de har lavet en del cd'er, der alle er forskellige...

[url= 3. cd[/url]
Gravatar

#1739 Batsy 13 år siden

1738# Hehe, ja Axl er meget gået op i elektronisk trommer osv, men syndes nu det meget bedre end alt det de unge høre nu til dags som de kalder rock som the Jonas Brothers osv føj!

Vis det tilladt at bedømme 2 gange så gør jeg det igen =P

Dit nummer har nogle fede solo'er/riffs, men formår ikke at give mig et "Kick" hvor jeg får lyst til at spille med på en luft guitar, har jeg altid med de sange jeg elsker og kan lide mest danser jeg/spiller jeg altid med på

6-7/10
Men som sagt vi HAR en lidt anderleds smag angående rock n metal =D

My turn igen

Den her sang er så hvad man kan kalde for Hjernedødt metal især lyricsne, men syndes den er røv fed og giver det kick jeg vil have!



(vis jeg ikke måtte gøre det 2 gange, så ignorre mit indlæg og lad en anden komme til)
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#1740 Skeloboy 13 år siden

#1739 - ja, vi har forskellig smag :)...er ikke så vild med Dope og den type musik...det var ikke en bedømmelse...vil lade andre bedømme

Skriv ny kommentar: