Gravatar

#1741 Batsy 13 år siden

1740# Jeg kan lide de her bands, er ikke vild med de andre dope sange men den her var fed nok, men ellers bryder jeg mig ikke om dem

Guns N' Roses
Rammstein
Audioslave
Slash snakepit
Velvet Revolver
The Scorpions
Iron Maiden
AC/DC
Mettalica
Breaking Benjamin
Black Sabbath
Credence Clearwater Revival
Danzig
Dropkick Murphys
Five Finger death Punch
Izzy Stradlin and the Ju Ju Hounds
Jimi Hendrix
Joan Jett
Johnny Cash
Motley Crue
Nickleback
Ozzy Ousbourne
Queen
Shinedown
Tenacious D
The Hives
Utangardsmen
ZZ top
Van Halen
Led Zeplin


Det så bare det jeg høre mest af, der er sikkert nogle jeg har glemt =P
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#1742 Skeloboy 13 år siden

#1741 - troede vi snakkede om metal... ;)
Gravatar

#1743 Batsy 13 år siden

1742# Haha!, er nok mere til Hard Rock =P
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#1744 Mr. Chriss 13 år siden

Syntes virkelig at nummeret er kedeligt, det har en klassisk opbygning, og man falder næsten i søvn efter det første halvandet minut. Jeg oplever slet ikke det kick, som du selv gør, og bliver træt af det ensformige rif. Lyrikken er ikke noget at håbe hurra for, men den passer meget godt, til det aggressive udtryk som sangen har. 2/10

Nu til noget norsk balkan rock :) Kaizers orchestra - Ompa til du dør
Gravatar

#1745 Batsy 13 år siden

1744# Indrømmer at den ikke giver et så stort kick til når jeg høre Rammstein som er bedre og meget bedre i lyrics og musik!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#1746 Antlion 13 år siden

#1744:

Videoen er ligeså belastende som sangen. Banalitet på overstiliseret form. 3/10!

[url= Eno - By This River[/url]
Gravatar

#1747 Bruce 13 år siden

#1746 Han kan noget med stemning den mand! Musik som giver så stærke associationer er altid lytteværdigt.

8/10

[url= Wilson - Surfs Up[/url]
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#1748 Sweetiebellefan 13 år siden

#1747

En klassiker.

9/10

Så er det en velkendt fra russiske tATu.

Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#1749 Slettet Bruger [793357783] 13 år siden

Det må siges at være Brian Wilsons punktum han fik sat med det album og det skulle så tage 40 år at få det lavet, men det er rigtig godt. Jeg kan godt lide Beach Boys og deres californiske lyd. Det er altid musik som har fået mig i godt humør.

Jeg tager tilbage til et af Weezers tidlige album, inden de begyndte at lave det ene dårlige album efter det andet:

Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#1750 Collateral 13 år siden

#1748: Elendig musik fra to "sangerinder" hvis gruppe baserede sig på at de snavede i deres første video, men senere viste sig at være straight. Fedt at man kan sælge med så lidt talent må jeg sige. 1/10

#1749: Til gengæld en catchy omgang rockmusik der holder. Omkvædet er desværre en smule tamt i mine øre men sangen er ikke desto mindre en fin lille sag. Kender ikke meget til bandet, og selvom jeg synes fint om nummeret, får jeg heller ikke den store lyst til at lytte til mere af deres musik. 5/10

Nu et smukt nummer der fungerer fremragende i slutningen af "The Two Towers":

"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone

Skriv ny kommentar: