Mjah ... jo mere udstilling af bare kroppe, jo mere tåbelig synkron-dans, jo mere spillen på sex og udseende, samt show og tomme attituder, jo mere sikkert er det efterhånden, at de pågældende kunstnere har nul og nix at byde på rent musikalsk. Det er tyndbenet fuglekvidder-sang produceret på samlebånd.
Starships were meant to fly, så vi har sgu ikke brug for en baryton, sådan noget kedeligt lort. Kun gamle røvhuller som ham der Mozart spilder tid på sådanne stemmer.
Den dybtfølte bøn svares her med et fordums bulder, og man ved, at Cashs stemme varsler det mægtige fald. Det er et ret godt stykke musik, men der mangler lystighed (læs: à la det, man hører hos Odetta). 7/10.
Grundlæggende er det et ret fint nummer med et godt og anderledes riff. Vokalen er måske en anelse kedelig, men den er dog også ganske god. Nummeret bliver dog en anelse ensformigt i længden, og det er måske det ellers fine riff, som giver bagslag? Eller også er det den meget laid-back stemning. Jeg ved det ikke helt.
6/10
-----
Jeg tror, jeg fortsætter med at poste mainstream musik herinde for en stund. De skæve indslag er der rigeligt af. ;) [url= West - Runaway[/url]
Grundlæggende er det et ret fint nummer med et godt og anderledes riff. Vokalen er måske en anelse kedelig, men den er dog også ganske god. Nummeret bliver dog en anelse ensformigt i længden, og det er måske det ellers fine riff, som giver bagslag? Eller også er det den meget laid-back stemning. Jeg ved det ikke helt.
6/10
-----
Jeg tror, jeg fortsætter med at poste mainstream musik herinde for en stund. De skæve indslag er der rigeligt af. ;) [url= West - Runaway[/url]
Kanye West har lavet en ok sang engang. Men ellers er han bare god til at se hot ud. ;)
-------
[url= Seebach - millionær[/url] utrolig flot og rørende tekst synes jeg. og så gør det heller ikke noget at han er overdrevet lækker :D
#1961 MMB 12 år siden
#1962 BN 12 år siden
#1963 Castanea 12 år siden
#1964 BN 12 år siden
hehe
#1965 Castanea 12 år siden
#1966 MMB 12 år siden
#1967 Castanea 12 år siden
#1968 MMB 12 år siden
6/10
-----
Jeg tror, jeg fortsætter med at poste mainstream musik herinde for en stund. De skæve indslag er der rigeligt af. ;)
[url= West - Runaway[/url]
#1969 MallePalle 12 år siden
Kanye West har lavet en ok sang engang. Men ellers er han bare god til at se hot ud. ;)
-------
[url= Seebach - millionær[/url]
utrolig flot og rørende tekst synes jeg. og så gør det heller ikke noget at han er overdrevet lækker :D
#1970 Skeloboy 12 år siden