Gravatar

#391 tiany 15 år siden

#390
Udemærkede nummer, men som dog bliver lidt for meget i længden, efter min mening. 6/10


Cover af et 50 Cent nummer
Valar morghulis
Gravatar

#392 filmz-jonasgr 15 år siden

Det er faktisk et overraskende godt nummer. Jeg havde troet det var meget værre nu når navnet 50 cent var nævnt.

6/10

Disse gutter bliver for tiden rost og jeg er helt vild med singlen, men smag er jo altid forskellig :
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#393 NightHawk 15 år siden

# 392 -

Hmm, ja det ku' jeg sgu rigtig godt li'. Herligt skævt nummer med en 60'er 70'er vibe over sig. Minder lidt om en opdateret udgave af The Lovin Spoonful. 8/10.

Nu skal vi ha' fat i et super funky nostalgisk genhør af dimensioner og samtidig en sang som Lars Von Trier i år har voldspillet i autocamperen frem og tilbage mellem Cannes og Danmark :D


"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#394 tiany 15 år siden

#392 Det kan du ikke mene ;) Jeg er ellers normalt rigtig glad for Kylie, men det nummer der stinker! Det er tydeligvis fra hendes dårlige 90er periode. Hun har kun lavet 1 godt nummer i 90erne og det er sammen med Nick Cave ("Where The Wild Roses Grow") også kan "Some Kind Of Bliss" da også lige gå. 1/10

Der er ikke så mange sange af Radiohead som jeg bryder mig om, men den her er jeg helt tosset med:
Valar morghulis
Gravatar

#395 NightHawk 15 år siden

# 394 -

Hehe, det var nu også mest i forbindelse med Lars Von Trier joken, at jeg valgte det nummer. Dog synes jeg det er fedt nok at danse til, hvis man altså er lidt bedugget. ;)

Jeg er heller ikke selv den store Radiohead fan, men de har dog lavet en række numre, som jeg holder meget af at lytte til med jævne mellemrum. ”15 Step” er en ganske udmærket sang, men synes også samtidig at den kører lidt for meget i samme rille melodimæssigt. Thom Yorkes sædvanlige solide vokal trækker det dog et godt stykke op på point skalaen. 7/10. :)

Ok, nu forsøger jeg mig med seneste single fra Placebo’s album Battle For The Sun, (hvilket jeg glæder mig meget til at få fat på), som udkommer 8. Juni. Det er ikke ligefrem fordi Brian Molko har opfundet den dybe tallerken eller noget med sangen, næh det er skam blot go’ gammeldavs rock’roll lige ud af landevejen, på den fede måde, der er tale om :


"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#396 BN 15 år siden

Øv, hader når man kommer for sent og allerede HAR både ord og karakter klar! (Er helt vild med arrangementet af det Radiohead-nummer; keyboard, rytme, bas og guitar, især det sidste 1½ minut.) :-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#397 tiany 15 år siden

#396 Tja jeg er der altid glad for at høre andres mening om musik jeg kan lide også selv om kommentaren kommer for sent :)
Valar morghulis
Gravatar

#398 duuk74 15 år siden

#395
Udmærket nummer, med et par små finesser hist og her. Det lander en smule over middel fra mig.

Nu skal vi til et nyere band fra Oxford som jeg hører meget for tiden. Bandet spiller en slags math-rock/dance-pop hybrid. De er teknisk sete ret dygtige, og deres melodier er tit ret komplekse. Instumenterne bruges også tit som strukturer istedet for egentlige melodier (specielt guitaren)

De har udgivet et album der hedder Antidotes, hvorfra jeg vil spille nummeret Two steps, Twice for jer. Det var svært at vælge et enkelt nummer for der er mange fede numre på skiven. Hvis i kan lide stilen er cd'en klart et køb værd.


100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#399 dyg 15 år siden

Udemærket nummer, der virkede noget bedre 2. gang jeg lyttede det igennem. Stilen er dog ikke helt "down my alley", så det må blive et 6/10 fra mig.

Jeg er selv lige blevet anbefalet at lytte nærmere til Songs: Ohia, og det første jeg faldt over på youtube var nummeret Tigress:
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#400 Chili bom bom 15 år siden

#399 Okay nummer, men det siger mig ikke særlig meget hvis jeg skal være ærlig. Hverken hans stemme eller stemningen i sangen kan få mig op af stolen :) Jeg må desværre nøjes med at gi 3/10.


Nu til noget andet igen, som sikkert blir haglet ned som det jo gør ca. hver anden gang jeg ligger den stil op ;)

- det er nyt fra Tabu Fabrikken og det lyder sådan her:

"Livet er fan'me til at holde ud" - Buster

Skriv ny kommentar: