Gravatar

#1951 Skeloboy 12 år siden

#1950 - det er den da ikke? Siden hvornår har der været regler om, hvem der må bedømme? Hvis man ikke kan tåle, at andre folk ikke kan lide ens musik, er den her tråd nok ikke den rigtige at skrive i...
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#1952 MMB 12 år siden

Skeloboy (1951) skrev:
#1950 - det er den da ikke? Siden hvornår har der været regler om, hvem der må bedømme? Hvis man ikke kan tåle, at andre folk ikke kan lide ens musik, er den her tråd nok ikke den rigtige at skrive i...

Hvis man absolut ikke kan lide noget som helst rap overhovedet, så synes jeg ikke, det er spændende at høre en anmeldelse af en raphader, ligesom det ikke er spændende at høre en bluesanmeldelse fra en, som hader blues. Ville du synes, det var interessant, hvis der var en, som gav en metalsang, som du virkelig holdte af, 1/10 med begrundelsen, at vedkommende ikke kunne lide genren?

Denne tråd er for mig en måde at dele sin musiksmag med andre og samtidig blive inspireret af andres musiksmag. Hvis man derfor på forhånd ved, at en specifik genre overhovedet ikke falder i ens smag, så synes jeg hellere man skal lade nummeret blive vurderet af en anden... Det er jo ikke, fordi jeg mener, man skal være metalfanatiker for at vurdere metal, jeg synes bare, man skal kunne lide et eller andet i genren (eller i det mindste være åben over for genren). Det er selvfølgelig lidt et elitær holdning, jeg har her, men jeg håber, du kan følge mig. :)
Gravatar

#1953 Castanea 12 år siden

#1948:

Bevares, det er da et udmærket nummer, men bedste overhovedet? Jay-Zs vers er ligeså kedelige som Eminens er antagende. Begge er frygtløse og skubber til etablissementet, hvilket de, ironisk nok, selv deltager i på andre områder. Ligesom den sparkede hund også river skindet af andre end sin fjende, kvæles "Renegade" i det uvorne og forudfattede, hvilket selv de vildeste bogstavrim og destruktions-referencer ikke kan rede. Den konstante generobring af illusionen om en identitet er simpelthen for trættende at forholde sig til, når dilemmaet gentages (prakkende) ad nauseam. 5/10.

---

[url= Pärt - Salve Regina[/url]

Hvis moderne kormusik er en by i Rusland, bør I give dette mesterværk en chance alligevel. Ær stilheden og hengiv jer til den spirituelle ærefrygt, musikken.
Gravatar

#1954 Muldgraver 12 år siden

Meget passende med en ikon i avataren til Pärt.
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl
Gravatar

#1955 Muldgraver 12 år siden

Perfektion. Et urdyb hvorfra ingen bobler blinker afmægtigt. Svalende er den tunge ilds farver. En usanselig hinde består i afløbets stilhed. Sovende krop ænser ikke støvstormen.

Findes maskinen? Savlende marmor, men maskinen glemmes. Mild enfoldighed kysser med dug håbet med det manglende ben, sidder de glemmende berøringen af vissent græs, hinanden, en basun afventer... nu findes

-----------

[url= - Vater[/url]
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl
Gravatar

#1956 Castanea 12 år siden

#1955:

Ah, tidevandet knejser igen op ad det slanke, marmorglatte spir. Den hvirvlende opslugning når sin ebbe, kroppen opløses, men "ohne Pein, ohne Pein". Det organisk-pulserende klaver og den mildt fordoblende vokal er ligeså hjemsøgende som de bedste sortsyn af Nico, men nummerets tiltagen, definerende dets astronomiske islæt, ender desværre håbløs teatralsk. Vi er ikke på en fucking rundtur! 8/10.

---

[url= Magnetic Fields - The Death of Ferdinand de Saussure[/url]
Gravatar

#1957 MallePalle 12 år siden

Caliban (1956) skrev:
#1955:

Ah, tidevandet knejser igen op ad det slanke, marmorglatte spir. Den hvirvlende opslugning når sin ebbe, kroppen opløses, men "ohne Pein, ohne Pein". Det organisk-pulserende klaver og den mildt fordoblende vokal er ligeså hjemsøgende som de bedste sortsyn af Nico, men nummerets tiltagen, definerende dets astronomiske islæt, ender desværre håbløs teatralsk. Vi er ikke på en fucking rundtur! 8/10.

---

[url= Magnetic Fields - The Death of Ferdinand de Saussure[/url]

Det siger mig ikke så meget. Al for kedelig musik og så lyder han gammel!

[url= Minaj - Starships[/url]
Stay Strong, Stay Beautiful, Stay Woman!
Gravatar

#1958 Batsy 12 år siden

1957#

Dårlig, dårlig sang, kedelig og alt for elektronisk., fy føj for den da.

Her er en fantastisk sang, for mig i det mindste-
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#1959 Skeloboy 12 år siden

Husk I skal give karakterer :)
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#1960 Batsy 12 år siden

Hov glemte jeg, 3/10!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Skriv ny kommentar: