Gravatar

#2011 Ericmase 12 år siden

Døde tråden?
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#2012 BN 12 år siden

Ericmase (2011) skrev:
Døde tråden?

Castanea glemte vist, at han skal bedømme "din" sang, før han poster et nyt nummer.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#2013 Ericmase 12 år siden

BN (2012) skrev:
Castanea glemte vist, at han skal bedømme "din" sang, før han poster et nyt nummer.

Tænker det samme.
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#2014 Collateral 12 år siden

Ericmase (2009) skrev:
stoffer (2008) skrev:
#2007 - Det er i hvert fald en klassiker. Jeg er specielt vild med introen. Den giver sig god tid og det er lækkert. Og så forstår Rolling Stones at bruge deres korsangere helt fantastisk. Fed fed sang. 8/10

[url= Diane - Pieces of String[/url]

Det var en rigtig fin sang og elskede guitaren i baggrunden. Kunne også lide koret der nogen gange kom ind i sangen. Alt i alt giver jeg den 7/10.

---

Nu tager jeg denne tråd inde på soundtrack-afdelingen, hehe. 8-)

[url= Gregson-Williams - Life (fra filmen "Prometheus")[/url]

Har hørt flere negative kommentarer omkring soundtracket til 'Prometheus', men personligt kan jeg rigtig godt lide det. Særligt filmens åbning gjorde sig bemærket i biografen, og med dette nummer blev jeg mindet om hvorfor, da det i mine ører er endnu et virkelig flot stykke musik, som har både noget storladent og idyllisk i sig. Bestemt værd at lytte til - også separat fra filmen.

En herlig lille one hit wonder jeg i dag lærte at kende:
[url= Midnight Runners - Come on Eileen![/url]

Kender man ikke til dem og har løst til at høre lidt mere til bandet, er Todd in the Shadows' video relevant.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#2015 Richard Burton 12 år siden

Collateral (2014) skrev:
Har hørt flere negative kommentarer omkring soundtracket til 'Prometheus', men personligt kan jeg rigtig godt lide det. Særligt filmens åbning gjorde sig bemærket i biografen, og med dette nummer blev jeg mindet om hvorfor, da det i mine ører er endnu et virkelig flot stykke musik, som har både noget storladent og idyllisk i sig. Bestemt værd at lytte til - også separat fra filmen.

Er ganske enig. Der er så absolut nogle gentagelser, men albummet er blevet modtaget rigtig godt på soundtrack review siderne og selv af ikke-Streitenfeld entusiaster. Har lyttet ganske meget til det ... dog ikke i Tinker Tailor klassen.

Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#2016 Collateral 12 år siden

SIR Ridley Scott (2015) skrev:
Er ganske enig. Der er så absolut nogle gentagelser, men albummet er blevet modtaget rigtig godt på soundtrack review siderne og selv af ikke-Streitenfeld entusiaster. Har lyttet ganske meget til det ... dog ikke i Tinker Tailor klassen.

Soundtracket til 'Tinker, Tailor, Soldier, Spy' er sateme også lækkert. Sjældent har et så jazzet soundtrack været i stand til at skabe så meget intensitet og så megen uro hos lytteren/seeren. Sidder lige og lytter til 'George Smiley' på YT, men eller har jeg ikke lyttet til det separat fra filmen hidtil. Burde jeg måske have gjort.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#2017 BN 12 år siden

#2014:

Det er jo velkendt musik fra min ungdom. Meget iørefaldende og sympatisk, også selvom det ikke helt er min stil.

6/10

Her er et popnummer, jeg altid godt har kunnet lide. Hver gang jeg hører den (hvilket er sjældent), bliver jeg sparket tilbage til da jeg var 14 år gammel, lige blevet konfirmeret og fyldt med bumser. (Idag er jeg bare en gammel bums.)

http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#2018 Richard Burton 12 år siden

#2016 Helt enig! Den første måned sad jeg næsten "natteligt" og hørte det igennem og blev mere og mere glad for det. Det er virkelig top!
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#2019 Collateral 12 år siden

SIR Ridley Scott (2018) skrev:
#2016 Helt enig! Den første måned sad jeg næsten "natteligt" og hørte det igennem og blev mere og mere glad for det. Det er virkelig top!

Tilføjer den lige til "køb senere" på amazon :)
Gravatar

#2020 MMB 12 år siden

SIR Ridley Scott (2018) skrev:

Jeg må i øvrigt rose jeres nyeste anmeldelse inde på Cinefil. Den er godt nok godt skrevet. Det meget varierede sprogbrug er jeg især vild med. :P

Skriv ny kommentar: