Gravatar

#2051 Ericmase 12 år siden

Foeller (2031) skrev:
Jeg elsker, hvordan du altid får bremset de her tråde med dine 12 minutters sange. :P

Tror jeg har gjort det samme ;)
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#2052 BN 12 år siden

#2049:

Mark Isham har stået for et af verdens bedste soundtracks, nemlig det til 'The Hitcher' fra 1986; et soundtrack som indeholder noget af det mest dystre og stemningsfyldte musik jeg nogensinde har set/hørt brugt i en landevejs-gyser.

Men dette nummer er ikke lige mig, selvom det ikke er uden kvaliteter. Det er udmærket bygget op eller arrangeret, men ensformigt på den ufede, kedelige måde.

5/10

Jeg hader i den grad dansktop-musik og næsten alt hvad der har med Melodi Grand Prix at gøre. Så hvorfor i alverden kan jeg lide det følgende nummer?

http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#2053 Pécuchet 12 år siden

#2052:

Ja, det er endnu et BN-mysterie, vi aldrig får opklaret. Sangen er et schlager-misfoster af abnormiteter, svimlende beklemt og ret klam at kæmpe sig igennem. Men også lidt lattermild. 3/10.

---

The Magnetic Fields - Asleep and Dreaming
Der burde have været Roser.
Gravatar

#2054 Pécuchet 11 år siden

Nå, vi kan da konkludere, at det ikke er længden af "mine" sange, der bremser tråden.
Gravatar

#2055 Snaden 11 år siden

Smukt nummer. Magnetic Fields har en helt specielt plads i mit musikhjerte. Så mange minder, så mange følelser... 9/10

Nu skal vi have lidt godt gammeldags dansk folk med Hasse og William. Enjoy.

[url= Grass - Du er min allerbedste ven[/url]
Gravatar

#2056 Skeloboy 11 år siden

#2055 - du skal lige give en karakter også :)
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#2057 Snaden 11 år siden

Skeloboy (2056) skrev:
#2055 - du skal lige give en karakter også :)
Done! ;)
Gravatar

#2058 Pécuchet 11 år siden

Snaden (2055) skrev:
[url= Grass - Du er min allerbedste ven[/url]

Der er dårligt sammenspil, teksten er bedst middelmådig, vokalarbejdet grænser sig til amatørisme og det løse arrangement bevidner om to kunstnere, der har forvildet sig ud i en al for dyb rus. Men det virker sgu! Sårbar syre-folkrock. En folkevise på LSD. 8/10.

---

[url= Middleton - Devil and the Angel[/url]
Gravatar

#2059 Snaden 11 år siden

Det er spot on, Pécuchet. Og ja, William Skotte Olsen var mere eller mindre tabt i en al for dyb rus.

I 1971 drog han på den store indiens tur med tog og bus gennem Tyrkiet og Afganistan. Efter denne tur havde Wiliam svært ved at finde fodfæstet igen, og i 1974 gik det helt galt.

Wiliam forklarede om skjulte mikrofoner og russiske atombomber og måtte først på Herstedvester, siden på Sankt Hans' lukkede afdeling. Her blev han i 3 år. Herefter var Wiliams liv totalt ændret og han passede skidt ind i et samfund, hvor flower-power tiden uigenkaldeligt var forbi.

Gravatar

#2060 Pécuchet 11 år siden

Vandreudstilling Hara Ghash er da i øvrigt absurd dyr at anskaffe sig! Men det gælder tilsyneladende de fleste officielle udgivelser fra Spectator Records. Flere af dem er dog genudgivet, deriblandt Blues Addicts, Days, Furekåben og Moses, men ikke Green Grass.

Skriv ny kommentar: