Gravatar

#411 filmz-jonasgr 15 år siden

#410 Et ganske fint Led Zeppelin nummer, men ikke deres bedste. Dog er Led Zeppelin dog for det meste godt. 8/10

I går blev den nye single fra Paramores nye album "Brand New Eyes". Det hedder Ignorance og kører videre i den velkendte Paramore stil. Og det helt klart Hayley Williams som gør bandet interessant:



Den kan i øvrigt findes i meget bedre kvalitet på deres myspace side: http://www.myspace.com/paramore

Uden alt det skratten som der er på youtube videoen.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#412 NightHawk 15 år siden

# 411 -

Det lyder sgu ret lovende synes jeg. Og selv om det helt rigtigt er i den velkendte stil, ja så lyder det i mine ører stadig pisse fedt med nogle cool minibreaks og Hayleys sublimt lækre vokal. 8/10. :)

Hørte lige lidt af CrushCrushCrush live udgaven også på MySpace, som lød super fedt, så DVD'en blir højst sansynligt snart bestil hjem.

Det er et stykke tid siden jeg sidst har tjekket op på Paramore, så var slet ikke klar over at der var et nyt album på vej. Og så udkommer det endda næsten på min fødselsdag. Måneden efter udkommer så Tegan & Sara's nye album...Oh happy days ahead. :)

Nu skal vi over i popgenren igen, hvor jeg havde et par kandidater oppe og vende. Det endte dog med at blive den her, som jeg synes er en fantastisk sang. Fornemt produceret med en yderst velskrevet tekst. Hvis man er musik elsker, ja så bør dette album være at finde på hylden derhjemme. :


"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#413 Chili bom bom 15 år siden

#412
Et fint nummer, kan godt lide hendes vokal - dog lidt for ensformig for mig i forhold til tempoet. Så mere end 7/10 kan den ikke få. :)



Sad og kom i tanke om denne video forleden. Sangen kan også godt være en smule ensformig, men for mig gør det ikke noget når videoen er genial. Det er en musikvideo jeg altid godt har kunne li og mener ikke jeg har haft lagt den op før.

Fra 1989 :

"Livet er fan'me til at holde ud" - Buster
Gravatar

#414 Bobby Singer 15 år siden

#413 - Hverken nummeret eller videoen sagde mig det store. Du siger det egentlig meget godt selv, sangen er en smule ensformig og efter 2 min bliver det lidt trættende at høre på. 4/10

Det her er et helt nyt band for mig, jeg har først lige opdaget dem i dag. Det er et amerikansk punk rock band fra Florida og uden at sige mere, synes jeg, at du skal prøve at høre det selv:
Idjit
Gravatar

#415 BN 15 år siden

Castiel (410) skrev:
#409 - Jeg kan godt lide "Fly Me To the Moon"... når det er Frank Sinatra der synger ;P

Ej det er faktisk et ganske hæderligt cover, som jeg aldrig havde hørt før. Jeg var en smule skeptisk i starten, fordi at jeg holder så meget af originalen, men det var faktisk ikke helt dårligt. Sinatras er dog stadig favoritten :). 7/10


Lige et lille P.S.:

Frank Sinatra's version (som jeg som sagt også selv regner for den bedste nogensinde) er også et cover. 'Fly Me To the Moon' blev første gang indspillet i 1954 af sangerinden Kaye Ballard, så det er altså denne indspilning der er originalversionen, ikke Sinatras, som faktisk først kom i 1964. Og i de mellemliggende år udkom der også en del andre versioner.

Du kan høre originalversionen i sin fulde længde her: http://www.divshare.com/download/7865355-709

(du skal bare lige trykke på start-knappen nedenunder teksten "Kay Ballard - In Other Words.mp3", for den går ikke selv i gang sådan som vi er vant til på youtube)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#416 Bobby Singer 15 år siden

#415 - Der kan man bare se og jeg som altid har troet, at Frank Sinatras cover var originalen. Så blev man da lidt klogere. :D

Nå men tak for info. :)
Idjit
Gravatar

#417 NightHawk 15 år siden

# 414 -

Jeg kan rigtig godt li' selve melodien og musikken klinger også godt i ørerne, men jeg står så til gengæld lidt af mht. til den meget anarkistiske tone, som i sidste ende blir for meget af det gode især med de forskellige, og meget markante, billeder som baggrundstæppe. Jeg ender på 6/10. :)

Oh ha, jeg har langt om længe fået fat på Placebo's nye skive og har hørt det op til flere gange efterhånden. Et igen suverænt fedt album der ligger sig lige i kølvandet på bandets to perler Without You Im Nothing og Meds. Over årene har de holdt fast i en minimalistisk form for punk-rock, men har så alligevel gradvist ændret sig og fået et miks af eletronisk sound ind over.

På det nye album har de bevæget sig i en lidt anden retning ved nu at indføre elementer af klassisk musik og lagt sammen med Placebos' velkendte lyd, gir det deres sange en nærmest storladen bred lydflade, der bare er gåsehudsfremkaldende på den fede måde. Nyt vs. gammelt, bedst illustreret i titelnummeret her, Battle For The Sun, der på den ene side er enkelt, men så alligevel ender med at blive nærmest episk i format pga. rytmebrud og den store pompøse lydflade. Jeg skal ind og se bandet i KB hallen 12 November og fuck hvor jeg bare glæder mig :



"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#418 Chili bom bom 15 år siden

#417
Aaah, må altså sige at lige dén sang kan jeg altså ikke være med på. Jeg kan normalt godt lide Placebo (det gamle) og tempoet i sangen her kan jeg også godt li, da det begynder at stige. Han stemme ligeså. Men selve sangen/melodien i hans stemme - den er jeg slet ikke med på. Det ville muligvis være en af de numre på pladen jeg ville skippe efter at ha hørt 1 minuts tid. Sorry men lige dette nummer kan jeg altså ikke gi mere end 6/10. :)


Jeg har haft lidt 80's going on...eller det har jeg egentlig altid, denne sang hørte jeg tidligere og tænkte tjooo tror sku ik den har været lagt op før hehe, so here you go:

"Livet er fan'me til at holde ud" - Buster
Gravatar

#419 Nicki52 15 år siden

#418
Den elsker jeg, Prince stemme er så god. Jeg får lyst til at danse af den. Også god sang på film, kan ikke huske om den er. Hvis jeg skulle, vælge ét yndlingsområde, så vil det være omkvædet. Det er en af de bedst 80'er sange (ud af 5000). Den får af mig 8/10 stjerner.

Den her elsker jeg. Det er fra en tegnefilm med Fedtmule og Max. Har én svaghed for Disneysange

"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#420 Antlion 15 år siden

#419:

Mine ører bløder! Eftersynkronisering på en middelmådig Disney-film... Nej tak!

[url= Burns - Tomorrow Belongs To Me[/url]

Skriv ny kommentar: