Gravatar

#311 NightHawk 15 år siden

# 310 -

Ja, det er en helt igennem suveræn koncert, med alle de største hits og et meget medrivende publikum. Fed lyd og fed stemning. :)

Du kan få DVD'en her. Både billed og lyd er i topkvalitet :

http://www.amazon.co.uk/Kansas-Device-Voice-Drum-D...
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#312 NightHawk 15 år siden

# 309 -

Synes hun er noget lang tid om at komme op i gear, men da det så først sker så fyrer hun den sgu også af må man sige. Jeg holder dog personligt mere af CCR's udgave, men Turners er nu også rigtig god. 7/10. :)

Jeg har det med at sidde og se en masse af de her fanvideoer, der kombinerer en film eller tv-serie med diverse sange, som i de fleste tilfælde er med til at understøtte videoens historie. Det er ikke altid det lykkedes lige godt hver gang, men det gør det bestemt i det her tilfælde, hvilket har betydet at jeg nu holder næsten ligeså meget af sangen, som af selve tv-serien den er brugt til. Der findes en officiel video som jeg har set efterfølgende, men den synes jeg ærlig talt var ret ringe, så derfor lægger jer den her op, og så må i jo bare bære over med mig. Enjoy. :)

"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#313 Chili bom bom 15 år siden

#312

Ganske godt nummer. Jeg fik et lidt "chiller i min bil om sommeren" kinda vibe ;) 7/10.

Kom forleden i tanke om en sang jeg virkelig godt kunne li en gang og alle i min folkeskole klasse var ret begejstrede for den...here it is :

"Livet er fan'me til at holde ud" - Buster
Gravatar

#314 tiany 15 år siden

#313 Jeg kunne næsten regner ud at vi var fra omkring samme årgang da jeg så hvilket nummer det var. Den var nemlig også rimelig populær på min skole. Et fedt nummer, men hun var vel egentlig et one-hit-wonder selvom hun forsat udgiver musik.
Men jeg kan stadig det mest af sangen udenaf den dag i dag og derfor for den 8/10

Mit yndlings nummer med R.E.M. udsat for The Muppets :)
Valar morghulis
Gravatar

#315 Bobby Singer 15 år siden

#314 - Ganske godt nummer i en lidt alternativ udgave tekstmæssigt :D... 8/10

Nu prøver jeg så med noget dansk af en lidt nyere dato:
Idjit
Gravatar

#316 BN 15 år siden

#315: Et halvgodt nummer, men ikke af samme høje kvalitet som duoens glimrende ørehænger 'Du og jeg'.

5/10

Og nu et mindre kendt nummer fra 1980'erne:

http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#317 duuk74 15 år siden

#316
Det er godtnok slet ikke mig, jeg kan ellers godt lide 80'er pop.

Her er et nummer med den fantastiske Devin Townsend (forsanger i Strapping Young Lad)

Han er en fantastisk sanger, der både kan snerre, skrige og komme helt op i de højere tonelag.
Det er der ikke så mange der kan på samme høje niveau. Phil Anselmo fra Pantera kunne.

Nummeret er langt - 8 minutter, og er en lang stemningsfuld lydflade. Så forvent ikke noget standard radio hit.



Bonusinfo:
Devin er bipolar, hvilken jeg også synes reflekteres i hans musik.
100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#318 filmz-yoshimura 15 år siden

#317 Uhhh, nice! Lige hvad jeg havde brug for. Virkelig et fedt nummer :-) Kender ikke så meget til Devin Townsend eller SYL ud over i det omfang, han har medvirket på f.eks. Ayreon-projekterne. Det her nummer skal have 8/10.

Her et lidt specielt nummer inden for metalcore-genren, som jeg egentlig ikke brød mig om de første par gange, jeg hørte det - forsangeren er dog fantastisk:
[url= the Hero[/url]
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#319 NightHawk 15 år siden

# 318 -

Ja du har ret i, at man lige skal høre det et par gange før det fænger, men når man så har gjordt det, er dett satme også et fedt nummer. Forsangeren er som du siger helt fænomenal, men resten af bandet synes jeg nu også er på et ret højt niveau. Måden de får harmoneret imellem trommer og guitar på synes jeg er fremragende, ud over at sangen jo i sig selv er godt varieret i sin melodi. Fedt nummer! 8/10. :)

Nu til en coverversion som jeg først faldt over for nyligt, da jeg var inde og tjekke op på, hvor langt Tegan and Sara var kommet med deres nye album. Der følger et lille interview og lidt efterfølgende kommentarer med i klippet. Søstrene Quinn vs. The Boss. Jeg får kuldegysninger på den fede måde, hver gang jeg hører det :

"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#320 tiany 15 år siden

#319 Jeg er jo fan af både The Boss og Tegan & Sara, så jeg kan jo næsten kun være glad.
Du får mig ikke til at sige at den er bedre end originalen, men næsten. Det lykkedes dem at give sangen en lidt anden lyd. Og jeg giver radioværten fuldstændig ret, da jeg første gang hørte dette cover nummer for et års tid siden var det første gang i længe at jeg virkelig hørte teksten på sangen og tænkte over dens betydning. 8/10 :)

Du må jo lige smide en besked når det nærmere sig noget udgivelse af det nye album.


Den her melodi gør mig glad, sangeren er ikke den bedste i verden, men den gør mig glad:
[url= Noah and the whale [/url]
Valar morghulis

Skriv ny kommentar: