Gravatar

#381 duuk74 15 år siden

#379
Tjoe det er da ok. Sade har en flot stemme, men nummeret siger mig ikke det store.

Her er lidt skamløs promovering af nogle af mine venner, der spiller en slags reggae/rock hybrid. De har lige udgivet en ny ep, men jeg havde lidt svært ved at bestemme mig for hvilket nummer i skulle høre.

Det blev til How You Feeling

Smut ind på adressen og vælg nummer 4 (de 4 første numre er fra den nye ep)

http://www.myspace.com/bluntnation

..egentlig pisse irriterende at man ikke kan linke direkte til en nummer på myspace.
100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#382 Bobby Singer 15 år siden

#381 - Efter det nummer, må jeg konstantere, at jeg får hørt alt for lidt reggae for tiden, for det var da et herligt lille nummer. Lige hvad jeg havde brug 8/10

Nu skal vi godt nok ikke høre reggae, men i stedet en tur ned til Mexico (pas på svinene):
Idjit
Gravatar

#383 tiany 15 år siden

#382 Fed på den underlig måde ;) Det er typisk for Tarantino at bruge sådan et nummer. Den har et rigtig fed rytme. Egentlig ville jeg give den 6/10, men blot jeg ser Kurt Russel for mit indre øje får den mig op på 7/10.

Blød pop - der altid gør mig blød om hjerte:

Valar morghulis
Gravatar

#384 filmz-jonasgr 15 år siden

Et ganske fint nummer af John Mayer. Nogen gange rammer han plet. 8/10

Paul Banks som er forsangeren fra Interpol kommer snart med en soloudgivelse. Dette under kunstnernavnet Julian Plenti. I den forbindelse har han lagt denne single ud. Jeg synes egentlig det lyder meget fedt:

"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#385 NightHawk 15 år siden

# 384 -

Synes du har det med at lægge noget musik op, som jeg ikke helt kan bestemme mig for, om jeg synes er mindre godt eller super fedt. Det var det samme med Paramore i sin tid, hvor jeg ikke blev hooked til at starte med, men alligevel godt ku' høre at du havde fat i et band med masser af kvalitetet. Idag er jeg blevet ret vildt med Paramore og har lyttet til "Riot" næsten hver dag sidste uge. For at gøre en lang historie kort, så er jeg i tvivl mht. Julian Plenty. Lige umidelbart vil jeg gi' dette nummer 6/10, da jeg synes det mangler lidt nerve og godt ku' være lidt mere afvekslende. Men vil bestemt holde et vågent øje med ham fremover, for der ligger sgu alligevel nogen ting i sangen og måden det er lavet på som fænger. :)

Nu skal vi en tur til Sheffield. Punk-rock møder en flok cheerleaders i et nummer der skal høre med volumeknappen helt oppe på max. Enjoy :


"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#386 Chili bom bom 15 år siden

#385 Super godt rock nummer. Det er et beat og en melodi der skiller sig ud og som man husker 8/10.

Nu til lidt andet...film musik af den nyere slags - sangen vandt bl.a. en oscar i år og jeg hørte denne udgave i radioen forleden og er blevet ret glad for den...videoen er også klippet godt sammen til sangen synes jeg...here goes:

"Livet er fan'me til at holde ud" - Buster
Gravatar

#387 tiany 15 år siden

#386 Det er til gengæld slet ikke mig det der. Jeg synes det nummer er så umådelig ringe og jeg plejer ellers ikke at have noget i mod PCD. Så vil jeg heller hører originalen fra Slumdog filmen. Men generelt ikke lige min stil. 1/10

Pop for pop'ens skyld - fra hendes nyeste album: amanda leigh

Valar morghulis
Gravatar

#388 filmz-jonasgr 15 år siden

Jeg kan godt lide Mandy Moore, men hendes musik er nok ikke lige mig. Dette er dog en af de bedre sange. Og for det får hun 6/10.

Vi flyver til Frankrig til dette pop/indie band : http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids....
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#389 Kruse 15 år siden

#388: Bestemt ikke dårligt. Dejligt glade toner :)

7/10

Nu er det tid til at kigge på dengang hvor Pete Doherty var kendt for andet end sit stofmisbrug:
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#390 BN 15 år siden

#389:

Hmm, ikke min kop te, men heller ikke det værste jeg har hørt i den genre. Nummeret giver mig billeder på nethinden af unge mennesker der fjoller rundt i byens natteliv.

4/10

Tilbage til firserne igen:
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/

Skriv ny kommentar: