Gravatar

#421 Bobby Singer 15 år siden

#420: WTF! :D

Det var i hvert fald ikke noget for mig... 1/10

Her kommer et nyt nummer fra Against Me! Denne gang er der skruet ned for de anarkistiske toner, der i stedet er blevet udskiftet med en ganske rørende tekst om James og Evelyn:
Idjit
Gravatar

#422 tiany 15 år siden

#421 Synes nu stadig der er nok af de anarkistiske toner ;) Hvis jeg skal vælge og hører amerikansk/irsk rockmusik, så tager jeg heller Flogging Molly, det her er ikke lige mig. 2/10


Noget helt andet: Sarah McLachlan -
Valar morghulis
Gravatar

#423 NightHawk 15 år siden

# 422 -

Fremragende, fremragende og atter fremragende. :) Jeg elsker at sidde og slappe af til McLachlans bløde stemme og smukke melodier. Denne er absolut en af hendes bedste, så den får et stort 8/10. :)

Fik du for øvrigt set det Tegan & Sara link jeg sendte dig for et stykke tid siden ? :) Det nye album udkommer i oktober og sku' ifølge de to tøser være det bedste de har lavet. Så må man jo håbe, at det kan leve op til det.

Nå, men nu skal vi ha' en go' omgang rock med Dave Grohl og co. Enjoy! :


"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#424 tiany 15 år siden

#423 Jep fik set det... nu vil vi så godt snart hører noget fra det nye album. Er virkelig spændt på hvilken stil de vælger på det nye album. Om det virkelig bliver den underlige blanding de selv snakkede om må vi så se.
De bliver bare et par gode måneder på musik-fronten for mig, først nyt Paramore album og så Tegan & Sara - JA TAK - siger jeg bare :)
Valar morghulis
Gravatar

#425 filmz-jonasgr 15 år siden

#423 Det er jo et ganske typisk nummer af Foo Fighters, hvilket også er godt. Jeg kan dog bedre lide deres tidligere albums, med One by One som det bedste. Men som sagt et fint og godt nummer: 7/10

Dette band nåede kun at udgive 2 albums, hvilket stadigvæk står hen i det uvisse hvorfor de ikke har lavet mere. Forsangeren Jeff Malchum blev så rørt da han læste Anne Franks dagbog og blev tydeligt "inspireret" af denne. De hedder Neutral Milk Hotel og jeg synes dette nummer er ganske rørende:
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#426 tiany 15 år siden

#425
Kender dem ikke i forvejen, men synes nu det er et okay nummer. Bryder mig dog ikke om, det der lyder som om en der spiller på sav og falsk trompet i baggrunden (det er nok keyboardet). Dette gør desværre nummeret lidt for belastende i længden for mig. 5/10

The Spill Canvas:
Valar morghulis
Gravatar

#427 Chili bom bom 15 år siden

#426 Jeg må være ærlig og sige at jeg var lige ved at falde i søvn. Det er ikke lige min kop te, lidt for stenet - dog flot fremført og fin tekst derfor får den 5/10.



NÅ Helt anden genre...jeg hører normalt ikke særlig meget inde for denne genre. Hun plejer at lave hårdere dance/techno men hun har dæmpet det ned til lidt 80'er dance stemning i stedet og jeg er blevet lidt glad for dette nummer:

Er godt klar over det ikke er populært valg herinde, men det holder mig ikke fra at ligge det op alligevel. :)
"Livet er fan'me til at holde ud" - Buster
Gravatar

#428 Antlion 15 år siden

#427:

Mine ører bløder, imens jeg mindes nogle traumatiske tider, hvor alle hørte "Miracle" af den selv samme gruppe!

---

Psykedelisk folkrock, når det er bedst!

[url= Bowie - Cygnet Committee[/url]
Gravatar

#429 Benway 15 år siden

#428 Herlig tidlig Bowie. 8/10

Nu til en anden af mine favoritter:

[url= Dylan - I want you[/url]
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#430 filmz-jonasgr 15 år siden

#429 Et af de rigtig gode Dylan numre. 8/10

Nu når vi alligevel er tilbage i tiden, kan vi også tage en af mine yndlinge:

[url= Clash - Clampdown[/url]
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"

Skriv ny kommentar: