Gravatar

#431 BN 15 år siden

#430: Ikke min stil, MEN nummeret har nu alligevel et eller andet frisk og humørspredende over sig. 5/10 (med en pil opad) :-)

[url= Floyd live[/url]
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#432 Bobby Singer 15 år siden

#431 Fedt fedt nummer, som netop er så godt, fordi de tager tid til at bygge nummeret op og lader det blomstre. 8(store) ud af 10 :-)

Nu bragte Benway jo lige Bob Dylan på banen, så nu når vi lige er ved ham så lad os da snuppe en til:


Edit: det skal lige siges at nummeret jeg linker til stopper ved 2:30, derefter starter det bare forfra af en eller anden grund.
Idjit
Gravatar

#433 filmz-jonasgr 15 år siden

#432 Endnu et godt Dylan nummer (som jeg ellers ikke er lutter begejstret for). 8/10.

Et af de bedste bands fra 90'erne og igen et af mine yndlingsbands.

[url= - 2 + 2 = 5[/url]
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#434 BN 15 år siden

#433: Radiohead har lavet en del gode numre. Jeg har albummet 'OK Computer', der efter min mening indeholder nogle af deres allerbedste. Men lige det her nummer siger mig ikke voldsomt meget, udover at jeg er imponeret over deres aldrig svigtende evne til at eksperimentere og skabe deres egne unikke sound. 5/10

Og nu til et nummer, der blev udsendt på single i en elendig uptempo-version. Her er den langt bedre og mere stemningsfyldte album-version:

http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#435 tiany 15 år siden

#434
Jeg kan ellers normalt godt lide George Michael, men jeg var godt nok ved at falde i søvn til det der nummer, så jeg forstår egentlig godt, at det har været udsendt i en up-tempo version. 3/10.

I anledning af aftenens koncert - desværre er jeg der ikke :(
Valar morghulis
Gravatar

#436 dyg 15 år siden

De er måske ikke så triste længere, men jeg er konstant ved at falde i søvn til Curtis Martin's utroligt kedelige vokal. Musikken i dette nummer er også meget triviel og siger mig ikke det store.

3/10


Lidt fra mine yndlings Oklahmoa-tosser The Flaming Lips:
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#437 dyg 15 år siden

(Jeg mente naturligvis Chris Martin)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#438 filmz-jonasgr 15 år siden

The Flaming Lips er fede og dette nummer repræsenterer dem meget godt. 9/10

[url=
Phoenix - 1901[/url]

Forsanger Thomas Mars har i øvrigt været kæreste med Sofia Coppola, med hvem han har et barn med. Blot for dem som er interesseret i lidt gossip.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#439 NightHawk 15 år siden

# 438 -

Kan rigtig godt li' deres miks af elektronisk og traditionelt pop/rock. Det gir en ret fed effekt/kontrast med det brummende bas beat i baggrunden og så det sprælske uptempo i forgrunden. Cool vokal for øvrigt af Thomas Mars, hvilken minder mig en hel del om Ezra Koenig fra "Vammpire Weekend". Selve melodien/sangen ku' godt bruge lidt mere variation over sig synes jeg, men stadigvæk et rigtig godt nummer. 7/10. :)

Nu skal vi et smut til England og et helt nyt band hvis debut album udkom 29. Juni i år. Jeg blev selv bekendt med duoen, efter Le Gammeltoft havde spillet deres tre hits op til flere gange, bl.a. i hendes gamle pogram på P3 "Input", og desuden varmt anbefalet deres album. Jeg har så også efterfølgende købt det og kan nu også skrive under på, at duoens CD er helt igennem fremragende. Men tjek det selv ud her :



"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#440 Benway 15 år siden

#439 Meget, meget langt fra hvad jeg normalt lytter til, så måske er det lidt uretfærdigt at rate det. Nummeret er udmærket, men det får ikke fat i mig. 5/10

Nu et stykke af Kraftwerk, som jeg fornylig havde fornøjelsen af at se til en helt fantastisk koncert i Randers.

[url= - Elektro-Kardiogramm[/url]
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."

Skriv ny kommentar: