Gravatar

#451 tiany 15 år siden

#450
For noget tid siden blev jeg rimelig vild med "With Every heartbeat" og skaffede mig derfor albummet Robyn. Og den vil jeg gerne slå et slag for, det er et rigtig fedt album, især hvis man kan lide stilen fra "with every heartbeat"
Jeg er vild med hendes nye stil og håber vi ser mere fra hende - 8/10

Noget helt andet... Ham her fik gennembrudet på Ally McBeal
Han er sentimental, men hold kæft hvor han kan synge :)

Valar morghulis
Gravatar

#452 NightHawk 15 år siden

# 451 -

Helt enig. Robyn er et super fedt album, som er et must own, hvis man kan li’ den slags musik.


http://www.amazon.co.uk/Robyn-Special/dp/B001JQNZ8...

Er helt enig med dig i at Josh Groban er en rigtig god sanger, men jeg synes desværre at hans stemme i det her tilfælde drukner lidt i det store set-up, og sangen mangler også noget power på en eller anden måde. Budskabet i teksten kan man jo ikke være uenig i og som sån får den formidlet det på en ganske fornuftig facon. Men samlet set bliver jeg ikke grebet af sangen og må trods ellers kun at ha’ positive ting at sige om Josh Groban nøjes med 6/10 denne gang. :)

Tegan & Sara, har for øvrigt lige lagt cover og trackliste op ang. deres nye album, som udkommer 27. Oktober og hedder Sainthood. :)

Nu til nyeste single fra verdens mest hårdføre og suverænt bedste GirlBand, hvis video kan ses og høres i en usandsynlig lækker HD udgave, hvilket er meget passende da der er masser af guf for både ører og øjne. Der er bonuspoint hvis man evt. kan gætte navnet på den ultra kiksede 90’er trio, som tøserne i deres nye video har hentet inspiration fra tekstmæssigt til deres omkvæd.

Nu er der dømt party i musiktråden på en ellers røvkedelig og regnvejrspræget søndag. Enjoy! :)



"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#453 dyg 15 år siden

Robyn kan jeg fint gå med til, men fy for dælen, hvor er det Sugababes nummer dog elendigt. Pinligt ringe! Jeg har tidligere egentligt godt kunnet lide Sugababes, men de er bare blevet dårligere og dårligere med tiden.

When I'm drivin' in my car, or I'm standin' at the bar,
It don't matter where I are, they say hey sexy!


Normalt generer sådanne grammatiske friheder i sange mig ikke, men her virkede det bare som om de var for dovne til at finde på noget ordentligt, der også rimede på car.

2/10 (og 1/10 = min skønsang under bruseren)


Jeg ville egentligt have spillet noget tysk musik, men efter gårsdagens koncert med Jason Molina, så bliver jeg nødt til at kaste ham efter jer igen. Songs: Ohia - I've been Riding with the Ghost

"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#454 tiany 15 år siden

#452 Total nice cover - det bliver virkelig spændende at høre det nye album.
I øvrigt, rimelig fedt samarbejde med Tiësto - så får man da stillet lidt af sin trang til noget nyt Tegan and Sara
Valar morghulis
Gravatar

#455 filmz-jonasgr 15 år siden

#453 Han holder altid, for det meste, et højt niveau og det her er også et rigtig godt nummer. Jeg har ikke lige mange andre superlativer at finde frem end det. 8/10

Nu til et af Kurt Cobains yndlingsbands og en direkte inspirationskilde til Nevermind:

[url= Pixies - Where Is My Mind[/url]
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#456 NightHawk 15 år siden

# 453 -

Vi kan hurtig blive enige om, at teksten ikke ligefrem når Shakespearske højder, men at der derimod klart og tydeligt bliver taget direkte fra klichéernes håndbog på side 1. Det er mega uoriginalt ingen tvivl om det. Dog synes jeg, at deres homage til Right Said Freds ”Im Too Sexy” er ret sjovt tænkt og redder det lige akkurat, for mig, tekstmæssigt set. Mht. selve musikken er jeg slet ikke enig med dig i, at det er pinligt ringe. Her synes jeg modsat, at sangen indeholder flere effektive rytmebrud og er bundsolidt mixet trods det, at der ikke er den dybe poptallerken der er blevet opfundet her. Jeg ligger selv på 6/10, fordi jeg ved de sagtens kan lave det bedre. Men som party nummer fungere det nu ganske glimrende. Jeg synes heller ikke, at trioen er blevet dårligere med årene. De havde godt nok et mindre formdyk med ”Change” , efter Mutya skred, men kom rigtig flot igen med albummet ”Catfights and Spotlights”. Jeg tror ikke man behøver at frygte for niveauet på det kommende album ”Sweet 7” , på trods af singlen ”Get Sexy”, for jeg regner stærkt med, at de har mere at byde på end blot at kopiere deres konkurrenter . :)

# 454 –

Det er faktisk rigtig fedt det nye de har lavet med Tiesto, selv om jeg på igen måde er fan af hans musik. Jeg var ærlig talt lidt nervøs for om samarbejdet blev godt, da jeg først hørte om det, for Tiesto’s remix af ”Back in Your Head”, er virkelig ringe hvis du spørger mig. Hvad synes du om det remix ? :)

# 455 –

Super cool nummer! Det er et af mine alltime yndlingssange, hvor det hele går op i en højere enhed. Ikke tit jeg gir fuldt hus, men det fortjener det her fanme. 10/10. :)

Og nu synes jeg så, at vi sku’ prøve at høre det før omtalte musikalske projekt mellem en af de hippeste Dj’s og Canada’s to mest charmerende tøser :




"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#457 tiany 15 år siden

#456 Er heller ikke så glad for hverken Tiesto eller hans remix af "Back in your head", men jeg synes "Feel it in my bones" er meget mere gennemført. Måske skyldes det at nummeret er lavet med det formål og ikke blot er et remix.
Valar morghulis
Gravatar

#458 dyg 15 år siden

#456 - Dele af min musiksmag ligger åbenbart så langt fra din, som overhovedet muligt. Jeg vil dermed helt undlade at kommentere på din sidste sang :)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#459 NightHawk 15 år siden

# 458 -

Du må gerne kommentere på sangen, hvis du har lyst. Hvis du hader den, er det ikke noget jeg bliver fornærmet over. Det kan godt være jeg slet ikke er enig med dig, men jeg accepterer og respekterer skam din holdning alligevel. Det er jo vilkårene i tråden. :)

Jeg hører selv meget forskelligt musik, så jeg har ikke nogen bestemt yndlingsgenre og der er flere af de sange som du har lagt op, som jeg synes har været rigtigt gode, f. eks den sidste som jeg også, ligesom Jonasgr, ville gi' 8/10.

Synes i øvrigt ikke det gør spor, hvis man anmelder noget man ikke normalt selv hører. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#460 tiany 15 år siden

Hmm Der er åbenbart ingen der vil vurdere nummeret, men det vil jeg nu godt. Hvis jeg skal tilføje lidt til det jeg siger i #457 må det blive at Tegan & Sara stadig bør holde sig til sig selv. Det er et udmærket nummer, men de to tøser har en speciel stil der er svær at kombinere med andre. 7/10


[url= Petty & the heartbreaks[/url]
Valar morghulis

Skriv ny kommentar: