Gravatar

#531 NightHawk 14 år siden

# 530 –

Kender godt til Beth Hart, men må indrømme at jeg ikke har hørt så meget af hendes musik. Synes ”Leave The Light On” er et glimrende nummer, måske lidt ordinært, men det gør nu heller ikke noget, når det bliver fremført med så meget power/udstråling, som hun f. eks. gør her og i de andre par sange, jeg har set/hørt med hende. 7/10. :)

Nu skal vi tilbage til 1993 og høre en rigtig cool sang med en smålummer video, (hvilken blev duoens største hit), som jeg genopdagede i går på VH1. Har også fundet et interview frem, (+ forskellige meniger om den på det tidspunkt kontroversielle video), i linket nederst. Enjoy. :






"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#532 duuk74 14 år siden

Lord Beef Jerky (510) skrev:
Uh, Uffie var jeg helt vild med for et års tid tilbage. Pop The Glock er dog ikke en af mine favoritter, dog er da stadig godt gang i nummeret så det får et solidt 7/10 fra mig. Det andet nummer med Justice er en smule mere mig, de formår at lave simpelt musik på den helt rigtige måde, så det får en 8/10'er. Jeg har dog hørt skidt om Uffies liveoptrædener desværre, men jeg håber jeg på en fuldlængde CD med alle hendes hits samt flere sange med Mr. Oizo fyren som producer.

Nu lidt musik til at falde i søvn på:


Kan du ikke lige linke det nummer igen. Det er ikke tilgængeligt mere.
100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#533 NightHawk 14 år siden

# 532 -

Tro mig, du falder næppe i søvn til det nummer. Tjek evt. min kommentar i # 511. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#534 I.F.F. 14 år siden

klart noget af det bedste pop fra 90erne (det meste stank efter min mening) men 9/10



ok en gammel folkesang

Are you not seeing the rare bird on my shoulder?
Gravatar

#535 Lord Beef Jerky 14 år siden

duuk74 (532) skrev:
Lord Beef Jerky (510) skrev:
Uh, Uffie var jeg helt vild med for et års tid tilbage. Pop The Glock er dog ikke en af mine favoritter, dog er da stadig godt gang i nummeret så det får et solidt 7/10 fra mig. Det andet nummer med Justice er en smule mere mig, de formår at lave simpelt musik på den helt rigtige måde, så det får en 8/10'er. Jeg har dog hørt skidt om Uffies liveoptrædener desværre, men jeg håber jeg på en fuldlængde CD med alle hendes hits samt flere sange med Mr. Oizo fyren som producer.

Nu lidt musik til at falde i søvn på:


Kan du ikke lige linke det nummer igen. Det er ikke tilgængeligt mere.


Hov, kan slet ikke finde den mere... det er The Dillinger Escape Plan med sangen 43% Burnt fra Calculating Infinity.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#536 Lord Beef Jerky 14 år siden

#534 Nå, ingen andre gider tage den. Fin nok sang omend vokalen virker en smule komisk på mig, men instrumentalsiden er lettere kedelig. Det falder ikke rigtigt i min smag, men det er da ikke elendigt. Hmmm, svær at give karakter. 5/10 siger vi.

Lidt skæv dansk pop/rock
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#537 filmz-jonasgr 14 år siden

#536 Noget af det bedre fra dansk musik og dejligt med lidt anerledes pop/rock/hvad man nu vil kalde det musik. Fundamentet er der, men det er alligevel lidt for tandløst dette nummer. Der mangler den sidste forløsning som muligvis også skyldes forsangerens stemme. Men ellers ganske godt. 7/10.

Det bedste indenfor dansk musik synes jeg er dette:
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#538 Lord Beef Jerky 14 år siden

#537 Ja, der er sgu heller ikke meget dansk musik der fungerer for mig (Dúnè og Nephew er absolutte bundskrabere i mine ører), men du har da lige fundet DET mest interessante danske band frem. Introen er helt fantastisk, og sangen er så dejligt skævt opdelt men hænger alligevel på mystisk vis sammen. Måske ikke min favorit fra det album, men stadig fænemonalt! 9/10

Hahaha, faldt lige over denne video der gav mig et godt grin. That said, kan jeg sgu egentlig meget godt li' bandet

"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#539 duuk74 14 år siden

ksaku (534) skrev:
klart noget af det bedste pop fra 90erne (det meste stank efter min mening) men 9/10

ok en gammel folkesang



Fedt at se en Fedor fan på filmz.dk :D
Den sang giver mig i hvert tilfælde gåsehud når Fedor går i ringen.
100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#540 I.F.F. 14 år siden

#539
Samme her
Are you not seeing the rare bird on my shoulder?

Skriv ny kommentar: