Gravatar

#541 I.F.F. 14 år siden

#538
holy crap det er jo som en amerikansk troels trier men underholdende nok 7/10



en lidt anden stemning her

Are you not seeing the rare bird on my shoulder?
Gravatar

#542 tiany 14 år siden

#541 Musikken er god, men de burde nok bare lade være med at synge på nummeret. Men det er sådan et nummer der giver en hvis ro i sjælen. 6/10


Noget instrumentalt:
Valar morghulis
Gravatar

#543 Lord Beef Jerky 14 år siden

#542 Enya ville sikkert have været stolt over at have lavet det nummer.... orgel, pan pipes og en bastant guitar i lydbilledet giver en noget følelsesladet, eller sentimental om du vil, oplevelse. En smule for easy-listening og bestemt en stor mangel hvad angår udviklingen, men alligevel finder jeg det nogenlunde catchy, og det gør jeg sgu sjældent med den slags musik. Kender slet ikke Knopflers sologejl, men jeg havde godt nok regnet med noget andet. 5/10

Lidt ska... normalt ikke min genre, men jeg elsker de her gutters ironi
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#544 Chili bom bom 14 år siden

#543

Jeg kan godt li ska. Og underholdene video samtidig :) Den får 7/10!


Lidt 80'er:
Synes det er sjovt den måde publikum står på! haha...deres stil og det hele.
"Livet er fan'me til at holde ud" - Buster
Gravatar

#545 I.F.F. 14 år siden

#544 FAIL! puuuuuuuuuuuhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :)

jeg kan slet ikke ha det. 2/10


tilbage til noget dansk

Are you not seeing the rare bird on my shoulder?
Gravatar

#546 Lord Beef Jerky 14 år siden

#545 Haha, jeg har altid troet det band var black metal. Ah well. Fin stemning men igen en anelse for monotont til mig. Alligevel er der sgu et eller andet dragende over det, tror hellere jeg må tjekke det band lidt ud. 6/10

Jamen, så lader vi dansk forblive et tema
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#547 NightHawk 14 år siden

# 546 -

Jeg var lidt spændt på hvad det ville udvikle sig til i starten, men blev meget positivt ovverasket af denne sang, som har en herlig skæv lyd hele vejen igennem. Go' variation, glimrende vokal og skøn skøn video, der ligesom Beastie Boys "Sabotage" oser af amatøragtig charme i overflod. 8/10.

Nu skal vi sgu høre en pop klassiker, så på med danseskoene, hop ud på gulvet eller op på bordet, og lav så nogle groovy moves :)


"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#548 filmz-jonasgr 14 år siden

#547

Ja det er et ok nummer og omkvædet er også ganske catchy men det bliver også lidt anstrengende i længden ikke mindst pga. Sophie Ellis-Bextors stemme. Jeg har dog altid syntes at videon var ret sjov. 5/10

Vi tager lige en tur til New York og dette dejlige indie-pop band, som vækker minder om 80erne :
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#549 Lord Beef Jerky 14 år siden

#548 Jeg forstår ikke den ekstreme hype, men det er efterhånden noget jeg oplever med minimum et indie-band hvert år. Det er ikke så meget genren jeg har noget imod, for jeg kan sgu godt li' både The Submarines, Blood Red Shoes og sikkert mange andre, men den stemning The Pains Of Being Pure at Heart vækker, er efterhånden så genkendelig indenfor genren, at jeg har fået nok af den. Det er ikke elendigt, og det er uden tvivl et af de bedre numre du har fundet frem til, det siger mig bare ikke noget, og jeg synes ikke de prøver på noget som helst nyt... det virker for genkendeligt. 5/10

Lidt fra koncerten på Rådhuspladsen i går
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#550 dyg 14 år siden

Jeg hører mange rose Gogol Bordello, men jeg kan simpelthen ikke se/høre det fede ved dem. Musikken finder jeg ret kedelig og vokalen siger mig intet (omend den i det mindste ikke er kedelig). 4/10

En ny sang. Peter Gabriel's version af The Magnetic Fields' [url= Book of Love[/url].

(Personligt synes jeg originalen er en tand bedre, men jeg kunne ikke lige finde den i en god kvalitet - Men Peter Gabriel gør det også godt, og han fik mig da også til at halv-tude til slutningen af Scrubs sæson 8.)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind

Skriv ny kommentar: