Gravatar

#551 tiany 14 år siden

#550
Jeg ELSKER den sang. Jeg har i forvejen en svaghed for Peter Gabriel, men her er det jo bare fantastisk og så får den min indre lille pige frem i stor grad. Når jeg hører den tænker jeg altid at den skal spilles til mit bryllup (når det engang kommer).
Andre vil nok finde nummeret for sentimentalt, men jeg er vild med det 10/10.
Den fungere også meget bedre i Scrubs end den gør i Shall we Dance filmen hvor den blev brugt første gang.

I dagens anledning:


Valar morghulis
Gravatar

#552 filmz-Narniabæver 14 år siden

#551

En klassiker!

10/10

Jade med hendes nyeste sang It's My Time, og Andrew Lloyd Webber på piano.

Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#553 Lord Beef Jerky 14 år siden

#552 Puha, det var godt nok en omgang ørelort. Skiveskåret overdrevent sukkersødt pop uden indhold, og musikalsk noget af det mest uinteressante jeg har hørt i år. 1/10

Er Pearl Jam tilbage på sporet? Bedøm selv
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#554 filmz-jonasgr 14 år siden

#553 Pearl Jam har aldrig sagt mig synderligt meget. Jo de lavedet et fint album med "Ten" ellers synes jeg blot at dette nummer bekræfter at de ikke har lavet det store siden da. Jo det er da et par gode riff og han synger da også fint, men de har ikke udviklet sig siden sidst jeg hørte dem og synes tiden er løbet lidt fra dem. 4/10

Tilbage til England og denne dame, med dette meget catchy nummer:

Og en lille bag om videoen:
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#555 Lord Beef Jerky 14 år siden

#554 Der må sgu snart komme noget vi kan være enige om =) Bat For Lashes er ekstremt hypet, og jeg kan slet ikke se det store i det. Lidt let elektro med en anonym vokal og en melodi jeg allerede har glemt. Ikke noget jeg finder provokerende eller elendigt - bare ligegyldigt. Meget fin stilet og subtil video dog.

Jeg prøver lige at møde dig på halvvejen med denne her, men den kan naturligvis også gå helt galt.

EDIT- lagde lige mærke til at vi var enige om The Notwist, så skidt pyt.... bedøm dog sangen alligevel whomever wants to.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#556 NightHawk 14 år siden

# 555 -

Et rigtigt hyggeligt nummer som varmer helt ind i hjertet, hvilket er rigtig rart især på den her tid af året. Kender ikke særlig meget til The Submarines, men dem skal jeg bestemt ha' tjekket op på. Forsanger Blake Hazard er i øvrigt ret cute. 8/10.

Nu til et super cool band fra Portland og deres megahit fra det nyeste album. Elsker deres lyd/stil og Hannah Billie på trommer er sgu for sej. Enjoy :)




"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#557 NightHawk 14 år siden

# 554 -

Jeg synes Natasha Khan/Bat For Lashes er en herlig type. I de andre interviews jeg har set med hende, er hun altid meget afslappet og nede på jorden. Hun virker som en utrolig rar person at være i nærheden af. Synes hun laver noget ret fedt musik inde for genren og jeg sidder nu ikke ligefrem med noget indtryk af, at hun sku' være specielt hypet på nogen måde. Hvis hun endelig sku' være blevet det, ja så mener jeg til gengæld også, at hun har noget at ha' det i.

Fedt lige at få et kig bag kulisserne. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#558 dyg 14 år siden

Nu har jeg ikke hørt Bat for Lashes før, men hold da op, hvor det nummer bare skriger "Eurythmics" til mig.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#559 NightHawk 14 år siden

# 558 -

Eurythmics, (samt Kate Bush), er også en af hendes inspirationskilder. Men så længe der ikke er tale om en kopi af en af deres sange, kan jeg ikke se noget problem i hendes lyd-sammensætning.

Hvilket nummer minder det dig da om? :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#560 tiany 14 år siden

#556
Nu er Beth Ditto jo en stor personlighed (no pun intended) og første gang jeg hørte om The Gossip, var inden jeg overhovedet havde hørt deres musik. På det tidspunkt troede jeg faktisk deres musik ville være ringe og at de blot var blevet kende pga deres lidt usædvanlige forsanger. Men så hørte jeg Heavy Cross i radioen og jeg synes faktisk det er et rigtig fedt nummer 8/10

Jeg havde ellers fundet et andet nummer, men nu mindede NightHawk mig lige om hende her:
Valar morghulis

Skriv ny kommentar: